LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TrosRadar

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
gdev44

TrosRadar

Ongelezen bericht door gdev44 »

Geachte TrosRadarRedactie en Forumleden,

Alvorens ik tot schrijven overga wil ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Gerard de Vries en Nickname gdev44.
Sinds enkele maanden heb ik mij laten inschrijven voor de Radarnieuwsbrief en heb mij opgegeven als Testpanallid bij TrosRadar. Tevens heb ik mij ook aangemeld als forumlid.

Regelmatig wordt ik uitgenodigd om de vragenlijst(en) in te vullen welke betrekking hebben op bepaalde producten welke in behandeling(en) worden genomen bij TrosRadar. Het valt mij op dat wanneer jezelf een bepaald onderwerp behandeld wilt hebben en dit verzoek in diend bij de readactie van TrosRadar, hiervoor geen enekele reactie overterug krijgt. Ik vraag mij danook af, wordt dit wel door de redactie van de Tros doorgespeeld naar de juiste afdeling en wordt hierwel aandacht aanbesteed?

Gezien de vele onderwerpen die zijn te lezen in de betreffende forums, moet het toch wel zo zijn, daar er veel mensen zijn die met bepaalde vragen dit bij TrosRdarforum onder de aandacht brengen.

Veel van die vragen worden veelal afgedaan met onbevredigende antwoorden.

Gaarne zou ik van TrosRadar team willen weten of hier wel notie van wordt gemaakt?

M.vr.Gr.

Gdev44

Dilbert29

Re: TrosRadar

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Waarschijnlijk nemen ze er wel notie van, maar kunnen ze alle duizenden telefoontjes en e-mailtjes niet allemaal persoonlijk beantwoorden of behandelen in de uitzending. In dat geval zouden ze de uitzending met een paar uur moeten verlengen en dan nog is het niet te doen.

engertje

Re: TrosRadar

Ongelezen bericht door engertje »

Buiten dat Tros Radar er niet op reageert is men bij Tros Radar ook niet zo groot om een rectificatie te geven in haar uitzending als blijkt dat zij mensen ten onrechte goed de grond in heeft laten trappen in een uitzending.
Zij maken wel een uitzending maar als blijkt dat het allemaal wel eens heel anders is dan men voorspiegelt dan laten zij het goed afweten.
Dan ontneemt men deze mensen ook nog eens de kans om via de forumsite te reageren door deze site constant te verwijderen.
En ja.
Het gaat om de beruchte uitzending van 4 april 2005 waarin de buren grove leugens verteld hebben en waar wij nu nog de dupe van zijn.
De mensen van Tros radar weten niet eens dat men zich fatsoenlijk voor behoort te stellen als zij onverwacht aan de deur komen nadat zij stiekun gefilmt hebben via andermans balkon.

Gesloten