Hier wil ik even iets over kwijt.
Niet alleen de reclame hiervan is zwaar irritant, maar het is ook helemaal niets.
Een aantal maanden geleden kregen wij een telefoontje binnen van UPC zelf of we wat nieuws wilde uitproberen, telefoon en internet in 1. Tegen een aantrekkelijke prijs. Nou jah, waarom niet dacht wij. Dus wij een monteur laten komen om alles aan te sluiten. Toen begonnen de problemen, er was een verkeerde modem geinstalleerd Okay, dat kan gebeuren, toen er eindelijk een goede inzat hadden we even internet en goedkoop bellen. NOU JAH, we hebben hier net 1 WEEK van kunnen profiteren en toen begon het gelazer. Internet eruit en geen telefoonverbinding. Wij bellen naar de helpdesk (0900-nr, dus dat werd ook flink betalen) werd daar gezegd dat er een storing was en na het weekend zou deze opgelost zijn. Nou op dinsdag dus nog niets, we hebben echt wel 10 keer gebeld. We waren verplicht een aantal keren mobiel te bellen, dus de rekening liep aardig op! Je werd zo wel 20 minuten in de wacht gezet en dan eindelijk verbonden met een telefoniste, die zei ook weer een storing. (er was er zelfs 1 die hing gewoon de hoorn erop, dat ging te ver).
Op een gegeven moment waren wer het zo zat dat we het hebben opgezegd en we zijn er een partij blij om zeg! Iemand in onze familie die heeft er nog steeds last van en nog niets opgelost.
Maar er was ook 1 goed ding. We spraken daarna iemand die een hogere functie had en die heeft ons netjes geholpen en we hoefden de komende 3 maanden niets te betalen. Dat was een erge geruststelling na al die hoge kosten.
Voor ons niet nog een keer zoiets.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC internet en bellen in 1 pakket
Re: UPC internet en bellen in 1 pakket
Wat is het moraal van jouw verhaal nu ??.
Ik ben een fervente UPC aanhanger en bij mij ligr het spul erwel ook eens enkele dagen uit, ik bel heus geen 10 keer en zeker niet met de GSM, geduld is een schone zaak.
Wat dacht je dat bij de andere aanbieders die storingen niet voorkomen ??
Ik ben een fervente UPC aanhanger en bij mij ligr het spul erwel ook eens enkele dagen uit, ik bel heus geen 10 keer en zeker niet met de GSM, geduld is een schone zaak.
Wat dacht je dat bij de andere aanbieders die storingen niet voorkomen ??
Dat van die helpdesk is UPC ten voeten uit. Je denkt een voordelig tarief te hebben, maar dat voordeel is in één klap verdampt als je de helpdesk een keertje nodig hebt. Plus dagenlang ellende. Zoiets heb ik bij mijn adsl provider nog nooit meegemaakt. Maar ja, die krijgt ook al jaren de prijs voor de beste provider. Dat is dus niet voor niks.
Wattttt Har????? Ligt bij jou UPC er ook weleens voor enkele dagen uit? En dat pik ja dan gewoon? Nouja, wat simpel ben je toch!
Ik ben sinds een half jaar bij xs4all en het is net of je opnieuw geboren bent. Dan weet je pas, wat goed en NIET goed is.
Ik ben sinds een half jaar bij xs4all en het is net of je opnieuw geboren bent. Dan weet je pas, wat goed en NIET goed is.
UPC
Weet jullie dat nog niet. Dat is al bijna 10 jaar ellende .
Heb je dat nog niet gedaan .
Weet jullie dat nog niet. Dat is al bijna 10 jaar ellende .
Heb je dat nog niet gedaan .