LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanish oxy action

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
jmeys [[email protected]]

Vanish oxy action

Ongelezen bericht door jmeys [[email protected]] »

:x Vanish oxy action voor de wasmachine gebruikt om een droogloopmat te wassen. Met "normaal" wasmiddel is dit altijd goed gegaan. Na 1x wassen met vanish oxy action is alle rubber aan de achterkant opgelost en is de mat onbruikbaar geworden.

Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry hoor, maar er wordt duidelijk vermeld dat het bij een waspoeder als waskrachtversterker kan worden gebruikt in de hoofdwas. En niet dat je alleen vanish kan gebruiken in de wasmachine. (en een rubbermat is geen hoofdwas!) Ook staat er duidelijk dat je het eerst op een klein stukje moet testen, voordat je aan de slag gaat. Dit is typisch een gevalletje ik heb niet gelezen en nu is vanish slecht. Beter lezen, dat had een hoop kunnen voorkomen.

jmeys

Ongelezen bericht door jmeys »

:evil: Als reactie op het bericht dat het een "typisch gevalletje niet-lezen-van- de-gebruiksaanwijzing" zou zijn kan ik duidelijk zijn. De Vanish oxy action is wel degelijk volgens gebruiksaanwijzing en volgens de aangegeven dosering als toevoeging gebruikt, dus als was-versterker naast het hoofdwasmiddel. Een klein stukje proberen betekent dat er een stukje van de droogloopmat afgesneden moet worden om het in de wasmachine te testen. Niet erg werkbaar dus. Langs deze weg is het misschien eenvoudiger en praktischer om potentiële gebruikers te waarschuwen voor het gebruik van Vanish Oxy action.

Gast

je had eerst een beetje vanish op het randje aan de achterkant van de mat kunnen opbrengen, was je misschien dat kleine stukje kwijt geweest ipv de hele mat aan gort.

Gast

p.s. dus ben ik het eens met die andere gast

Gesloten