LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vervangen raammechanisme
vervangen raammechanisme
gelukkig het programma RADAR gezien en hierdoor mij relaas. ik ben in het bezit van een seat cordoba bj 1999, sinds november 2000 heb ik 3 keer een raammechanisme moeten vervangen, 2x linksvoor in 2000 en 2003 en 1x rechtsvoor in 2001, thans is het raammechanisme rechtsvoor sinds 2003 stuk en niet vervangen. in februari 2004 heb pon car hiervan op de hoogte gesteld en aangegeven dat er naar mijn mening sprake was een structureel mankement. reactie poncar; zij betreuren dat ik meer dan gemiddeld ongemak ondervind van het raammechanisme maar geen reden tot garantie c.q. coulance, dit is voorbehouden aan seat-dealer en kunnen derhalve het verzoek niet in behandeling nemen. totale kosten van vervanging ca. 760 euro. kom ik naar uw mening nog in aanmerking voor een volledige tegemoetkoming?
Re: vervangen raammechanisme
Eigenlijk zouden ook auto's voor bj. 2000 gebruik moeten mogen maken van deze regeling. Is er nog een mogelijkheid om dit af te dwingen bij PON?
Re: vervangen raammechanisme
Hallo'
Van de week eindelijk reactie gehad op mijn coulance van de ruit,maar niet alles terug gekregen.Ik had toen het gebeurde een rekening gehad van 237,89 euro na veel gepraat van Pon 109,35 euro coulance gehad.Mijn seat cordoba was van juni 2000 dus 1 jaar fabrieksgarantie toen die tijd.Het voorval gebeurde op 05-06-2002 met een km stand van 38502 km, raammechaniek was vervangen.Maar uiteindelijk heb ik hieraan toch zelf 128,54 euro betaald.Dus naar aanleiding van Tros Radar heb ik ook 128,54 euro geclaimd.Maar tot mijn grote verbazing krijg ik maar 67,38 euro terug.Naar mijn mening heb ik dus nog 61,16 euro tegoed.Ik ben hiervoor naar de seat dealer geweest maar die zeiden je krijgt alleen terug wat wij ook van Pon terug krijgen.Ik zou een briefje naar Pon aanwagen zei men daar, wie weet.Dat ga ik ook doen want ik wil het mijne hierover weten.Zijn hier nog meer mensen met deze problemen dat Pon niet met de beloofde 100% over de brug komt. Groetjes Wim
Van de week eindelijk reactie gehad op mijn coulance van de ruit,maar niet alles terug gekregen.Ik had toen het gebeurde een rekening gehad van 237,89 euro na veel gepraat van Pon 109,35 euro coulance gehad.Mijn seat cordoba was van juni 2000 dus 1 jaar fabrieksgarantie toen die tijd.Het voorval gebeurde op 05-06-2002 met een km stand van 38502 km, raammechaniek was vervangen.Maar uiteindelijk heb ik hieraan toch zelf 128,54 euro betaald.Dus naar aanleiding van Tros Radar heb ik ook 128,54 euro geclaimd.Maar tot mijn grote verbazing krijg ik maar 67,38 euro terug.Naar mijn mening heb ik dus nog 61,16 euro tegoed.Ik ben hiervoor naar de seat dealer geweest maar die zeiden je krijgt alleen terug wat wij ook van Pon terug krijgen.Ik zou een briefje naar Pon aanwagen zei men daar, wie weet.Dat ga ik ook doen want ik wil het mijne hierover weten.Zijn hier nog meer mensen met deze problemen dat Pon niet met de beloofde 100% over de brug komt. Groetjes Wim