Verzekeringsmaatschapijen........
Zijn het engelen? Of zijn het boeven in een 3-delig pak?
Netjes betaal je altijd je premie, totdat ene ongeval.....
Hoe gaat t in de praktijk? en wat is de ervaring van de consument.
Doet de ene maatschapij het beter dan de andere?
En wat kost deze dan?
Het lijkt moeilijk vergekijken....... of toch niet?
Ik heb het er persoonlijk niet zo op.
Ik voel me er gewoon niet fijn bij dat ze me legaal een poot uittrekken....
Via de kleine lettertjes welliswaar.....Waar ook nooit iemand wat van begrijpt.
Het moet niet duur en toch goed zijn.
Wie o wie durft te zeggen dat ie niet duur is en bij calamiteiten toch goed geholpen is.
Dus engelen of toch boeven in 3-delig pak?
Als t aan mij ligt vergelijken we een aantal hele grote, en een aantal kleintjes.
Univé, Interpolis, etc. etc.
Met vriendelijke groet,
de heer H.J. Iwema
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzekeringsmaatschapijen
-
Re: Verzekeringsmaatschapijen
Daar hebben we er weer een.
Of ben jij er zo een die denkt er zelf verstand van te hebben en dus lekker bij Centraal Beheer zit. Ook dan geldt dat je hier niet moet aan komen zeuren. Als je denkt er verstand van te hebben en daarmee weer een paar euro wilt besparen dan is dat prima moet je vooral zelf weten maar kom dan niet hier zeuren dat ze niet betalen omdat jij iets niet goed gedaan hebt of de voorwaarden niet begrijpt.
Alle waar naar zijn geld. Misschien ken je dat wel. De betere maatschappijen in Nl. (NN, Allianz, Interpolis, Aegon, Amev) zijn prima maatschappijen waar je tegen een redelijke premie goed geholpen wordt. Kom niet hier aanzeiken dat je slecht geholpen wordt als je bij zo'n maatschappijtje zit waar je voor EUR 1,00 premie een polis hebt gesloten.Het moet niet duur en toch goed zijn.
Daar heb je tussenpersonen voor. Die kunnen je haarfijn uitleggen wat het betekent. Snap je het dan nog niet bel dan met de maatschappij.Via de kleine lettertjes weliswaar.....Waar ook nooit iemand wat van begrijpt.
Of ben jij er zo een die denkt er zelf verstand van te hebben en dus lekker bij Centraal Beheer zit. Ook dan geldt dat je hier niet moet aan komen zeuren. Als je denkt er verstand van te hebben en daarmee weer een paar euro wilt besparen dan is dat prima moet je vooral zelf weten maar kom dan niet hier zeuren dat ze niet betalen omdat jij iets niet goed gedaan hebt of de voorwaarden niet begrijpt.