LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voetbal (of TV dus) op je PC!

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Boberius
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:57

Voetbal (of TV dus) op je PC!

Ongelezen bericht door Boberius »

Zoals vandaag op de site/in uitzending geweest
De afgelopen week hebben we een aantal mailtjes gekregen over een website: www.tv4pc.info. Deze website belooft meer dan 2000 gratis tv-kanalen waaronder veel voetbal en adultsites. U moet alleen Euro 9,95 betalen voor een zogenaamd e-book. Onze kijkers stuurden de Euro 9,95 en kregen dit e-book. Het bleek niets meer dan een programmaatje met links naar andere sites waar deze kanalen te zien zijn. Met een beetje surfen kunt u die zelf makkelijk vinden en houdt u 9,95 in uw zak.
De grootste oplichting dus, en zo zijn er meer sites, Engelse site e.d , maar er zijn ook gratis sites te vinden, die ik hier dus even wil noemen(indien toegestaan):

http://www.freesoccer.eu.tt
http://www.freefootball.org

En als je zelf even zoekt vindt je er nog meer, dus weg met die betalende sites met neplinks, gewoon Chinese programma's.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Voetbal (of TV dus) op je PC!

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik was mij er niet van bewust dat deze TV betaalsites zodanig populair zijn dat mensen ervoor gewaarschuwd zouden moeten worden? Ik bedoel, zo zijn er op internet nog wel meer discutabele sites te vinden.

Boberius
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:57

Re: Voetbal (of TV dus) op je PC!

Ongelezen bericht door Boberius »

Ik was mij er niet van bewust dat deze TV betaalsites zodanig populair zijn dat mensen ervoor gewaarschuwd zouden moeten worden? Ik bedoel, zo zijn er op internet nog wel meer discutabele sites te vinden.
Dat klopt ja :shock:

Maar als mensen zelf nou eens beter zouden nadenken en zoeken, dan vinden ze vanzelf andere sites, waarvoor je niet hoeft te betalen.

Gesloten