LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme douche

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Peter 2
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 sep 2005 12:59

warme douche

Ongelezen bericht door Peter 2 »

Soms is de toekenning van de warme douche ronduit belachelijk, zoals in de laatste uitzending. Ik ben het dan ook helemaal eens met Jan Kuitenbrouwer in zijn column in Trouw:

http://www.trouw.nl/deverdieping/dossie ... n+Warme%3F

Ik vind dat Tros Radar wel wat kritischer mag zijn bij het toekennen van een warme douche, dit is niet de eerste keer dat die nergens op slaat.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: warme douche

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Hahahahahah wat een leuk artikel! HELEMAAL mee eens.

Gast

Re: warme douche

Ongelezen bericht door Gast »

Honderd procent met het artikel eens.

ikmirjam
Berichten: 182
Lid geworden op: 23 feb 2005 23:06

Re: warme douche

Ongelezen bericht door ikmirjam »

tis inderdaad te gek voor woorden. Dat je de gemeente durft te bellen ala....Maar dan ook nog jezelf voor schut zetten door de Warme Douche voor te dragen???? Ik geloof ook niet dat die gemeente daar blij mee is..Kunnen ze in het vervolg voor iedere idioot die maden heeft de bak vervroegd komen legen!

wgvs

Re: warme douche

Ongelezen bericht door wgvs »

N.a.v. de warme douche voor het ophaalbedrijf dat de madencontainer opgehaald heeft:
Waar blijft de eigen verantwoordlijkheid van de mensen. Denk na voordat je iets weggooid. Je weet in dit geval dat je maden kan verwachten. En heb je het toch gedaan, accepteer dan zelf de consequenties: ga met heet water, of dessnoods een insecticide aan het werk. Accepteer je eigen verantwoordelijkheid.

Gesloten