Ok ik geef het toe, ik heb na het lezen van uw bericht mijn nekharen gevolgd en ben een beetje uit mijn slof geschoten.
Beste topery,
Bedankt voor uw reactie. Ikzelf vond deze aggressiever dan die van mijzelf. En uitschelden omdat ik per ongeluk 2x hep neergezet vind ik nogal aso. Ik snap heel goed wat u zegt en u heeft moet ik zeggen tot op bepaalde hoogte gelijk. Toch zijn er vrouwen die bewúst voor hun kind en carriere kiezenen dan hun carriere voor laten gaan
Het is alleen onbegrijpelijk dat mensen zo negatief reageren op de vrouwen die absoluut liever thuis zijn met de kinderen, maar door omstandigheden niet anders kunnen dan werken. En geloof me, ik kan niet anders, ik moet wel werken. En omdat ik dan niet fulltime werk zou het fijn zijn als er bij de kinderopvang een regeling is getroffen waarbij je financieel wordt gesteund, maar dat is in mijn geval onmogelijk.
Ik ben al blij dat ik niet van de bijstand hoef te trekken (al worden de moeders in die situatie inmiddels ook gesommeerd een baan te zoeken)