LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loden Leeuw 2007

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Loden Leeuw 2007

Ongelezen bericht door Radar »

De afgelopen weken is er enorm veel gestemd op de meest irritante commercial en de meest irritante bekende Nederlander in een reclame. De stemmen zijn bijna geteld en in de uitzending maakt Radar bekend wie dit jaar deze twijfelachtige eer ten deel zal vallen.

U kunt onder het kopje 'Loden Leeuw', discussieren over spotjes die u irritant vindt: http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=54.

marpet
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jun 2005 00:17

Re: Loden Leeuw 2007

Ongelezen bericht door marpet »

Ik verbaas mij vaak over de spotjes die "gewonnen" hebben. Ik vond de hondjes van Peijnenburg juist erg leuk.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Loden Leeuw 2007

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik vind er niks aan. Maar ik vind het nou ook weer niet zo irritant.
Blijkbaar denkt de meerderheid van het Radar-publiek daar anders over.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Loden Leeuw 2007

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Wat mij betreft heeft die hondjes reclame van Peijnenburg terecht gewonnen, want een irritante en infantiele reclame zeg, ze schatten het niveau van de consument wel heel laag in.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Loden Leeuw 2007

Ongelezen bericht door Henri42 »

wat een mooie award, ikgeloof niet dat veelkijkers wakker liggen van goede of slechte reclame,het zal mij een Hema worst zijn (*_*)

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Loden Leeuw 2007

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Ik vond het wel sterk dat die geluidsman een stukje ontbijtkoek aan z'n microfoon had gehangen. Een ontbijtkoekje van eigen deeg, zullen we maar zeggen :).

Gesloten