In Radar aandacht voor de klantvriendelijkheid in ziekenhuizen. Volgens de Nederlandse Patiënten en Consumenten Federatie (NPCF) schort hier nogal wat aan. Zij lanceren vanavond in Radar een meldpunt waar consumenten met klachten terecht kunnen.
Vanavond in Radar, 20.30 Ned1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meldpunt klantonvriendelijke ziekenhuizen
Re: Meldpunt klantonvriendelijke ziekenhuizen
Ik hoop dat er ook ruimte is om aan te geven dat je zeer tevreden bent over bezoeken en behandelingen in een ziekenhuis. Ik wil in elk geval laten weten zeer tevreden te zijn met het LUMC te Leiden.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 22 okt 2007 13:27
Re: Meldpunt klantonvriendelijke ziekenhuizen
Klant vriendelijk heid in het ziekenhuis. Ik kom er helaas regelmatig. Ik kom in het Mesos te Utrecht bij de cardioloog hele goede contact komen altijd hun afspraken na en kunnen als er echt iets is heel snel een probleem oplossen perfect !!
De internisten ook altijd heel goed geregeld. Ik moet zeggen perfet geregeld. Ik kom ook in het UMC Utrecht afd KNO en longziekte altijd erg vriendelijk en bereid alle problemen op te lossen. Laatst was ik een afspraak bij de KNO arts vergeten was me nog nooit overkomen kwam er s avond achter en heb gelijk contact gezocht met het ziekenhuis. Probleem uitgelegd en binnen een week een nieuwe afspraak gemaak. Recatie arts ik maak me altijd zoon zorgen om de patienten die niet op komen dagen ik ben altijd bang dat er iets aan de hand is ???
Verder LUMC poly nefrologie. Als er tussen door iets is altijd via de mail berijkbaar perfect !!!!!!! nooit problemen om op korte termijn een afspraak te maken als het nodig is .
Dus mijn ervaring deze zieknhuizen zijn echt klantvriendelijk.
De internisten ook altijd heel goed geregeld. Ik moet zeggen perfet geregeld. Ik kom ook in het UMC Utrecht afd KNO en longziekte altijd erg vriendelijk en bereid alle problemen op te lossen. Laatst was ik een afspraak bij de KNO arts vergeten was me nog nooit overkomen kwam er s avond achter en heb gelijk contact gezocht met het ziekenhuis. Probleem uitgelegd en binnen een week een nieuwe afspraak gemaak. Recatie arts ik maak me altijd zoon zorgen om de patienten die niet op komen dagen ik ben altijd bang dat er iets aan de hand is ???
Verder LUMC poly nefrologie. Als er tussen door iets is altijd via de mail berijkbaar perfect !!!!!!! nooit problemen om op korte termijn een afspraak te maken als het nodig is .
Dus mijn ervaring deze zieknhuizen zijn echt klantvriendelijk.
Re: Meldpunt klantonvriendelijke ziekenhuizen
Meneer Frank je kan ook de Goden verzoeken.
Meneer Frank had zelf verstandiger moeten zijn.
Wanneer hij na 3 minuten fietsproef onwel word,en toch met het vliegtuig naar spanje met vakantie vertrekt,is dit vragen om moeilijkheden.
Ik ben zelf ook hartpatient,ik denk er niet aan wanneer ik iets zou voelen of dat er een onderzoek niet goed zou zijn,om dan in het vliegtuig te stappen.
Dit is toch spelen met je leven,hij kan toch Internet raadplegen er staat voldoende advies op.
Daar heb je echt geen cardioloog voor nodig.
Meneer Frank had zelf verstandiger moeten zijn.
Wanneer hij na 3 minuten fietsproef onwel word,en toch met het vliegtuig naar spanje met vakantie vertrekt,is dit vragen om moeilijkheden.
Ik ben zelf ook hartpatient,ik denk er niet aan wanneer ik iets zou voelen of dat er een onderzoek niet goed zou zijn,om dan in het vliegtuig te stappen.
Dit is toch spelen met je leven,hij kan toch Internet raadplegen er staat voldoende advies op.
Daar heb je echt geen cardioloog voor nodig.
Re: Meldpunt klantonvriendelijke ziekenhuizen
Ik heb zelf goede en slechte ervaringen. Wel irriteert mij het dat artsen doen alsof je alle dagen de tijd hebt en voor jou maar een datum en tijd prikken. Er werd niet gebeld, nee kreeg gewoon weer een brief op de mat en moest zelf bellen om de afspraak te verzetten!
En ook een uur wachten tot ik onder een scan mag, mag ook wel anders (ik woon niet naast het ziekenhuis).
Verder is het verplegendpersoneel wel heel erg klantvriendelijk en bereid je te helpen. Dat kan ik van sommige artsen helaas niet zeggen.
En ook een uur wachten tot ik onder een scan mag, mag ook wel anders (ik woon niet naast het ziekenhuis).
Verder is het verplegendpersoneel wel heel erg klantvriendelijk en bereid je te helpen. Dat kan ik van sommige artsen helaas niet zeggen.