Als je altijd bij de zelfde energie leverancier blijft krijg je nooit een leuk aanbod. Maar zodra je overstapt naar een andere leverancier willen ze je graag terug. En dan willen ze je er ook nog geld voor geven om terug te komen. Dus volgens mij is het slim om elk jaar weer op een nieuw aanbod in te gaan. De energie leveranciers verschillen niet zo enorm veel in prijs je moet er alleen een beetje op letten met wie je in zee gaat.
En een verkoper aan de deur is toch niet altijd fout. Je moet altijd het contract goed lezen voor dat je een handtekening zet! Heeft de verkoper geen tijd en wil ook niet terug komen omdat u er over wil denken. Ook geen handtekening zetten!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen is toch helemaal niet erg?
Re: Overstappen is toch helemaal niet erg?
Ik vin deen verkoper aan de deur heel vervelend (vooral als ik op het punt sta naar bed te gaan). gelukkig is er nu het anti-colportage logo en dat komt bij mij zeker op de deur.
Overstappen geeft veel gedoe en romplomp.. het makkelijkst zou zijn als er 1 staatsbedrijf voor energie zou zijn. Bovendien kan er alleen op de levering van energie geconcurreerd worden en niet op transport ed, dus de verschillen zijn te verwaarlozen.
Overstappen geeft veel gedoe en romplomp.. het makkelijkst zou zijn als er 1 staatsbedrijf voor energie zou zijn. Bovendien kan er alleen op de levering van energie geconcurreerd worden en niet op transport ed, dus de verschillen zijn te verwaarlozen.
-
Als alles goed gaat blijf dan gewoon waar je zit. Waarom problemen opzoeken als die er niet zijn? Meestal geeft het alleen maar gedoe met overstappen. Geschatte standen die te hoog zijn, correcties aanvragen, en niet vertellen van blijvende transportkosten waarvoor de klant soms apart een rekening krijgt etc etc.
De tarieven verschillen echt niet veel, behalve als je een hele grote verbruiiker ben dan kan het op jaarbasis weleens interessant zijn, maar dan praat ik echt over 4000+ m3 gas en 6000+ kwh.
En die kortingen die je krijgt... tjaa leuk en aardig maar is dat de admninistratie en moeite waard? Voor mij niet.
De tarieven verschillen echt niet veel, behalve als je een hele grote verbruiiker ben dan kan het op jaarbasis weleens interessant zijn, maar dan praat ik echt over 4000+ m3 gas en 6000+ kwh.
En die kortingen die je krijgt... tjaa leuk en aardig maar is dat de admninistratie en moeite waard? Voor mij niet.
-
Kun jij vinden, maar ik kan zelf wel bepalen wat ik wil,daar heb ik dat gedram aan de deur niet voor nodig.En een verkoper aan de deur is toch niet altijd fout.
Geplaatst op: 09 Jan 2008 15:47 Onderwerp:
Als alles goed gaat blijf dan gewoon waar je zit.
Overstappen is een administratief proces , welk ongemerkt verloopt, mits je de contract regeltjes aanhoudt. (*_*)