De laatste tijd kregen we ontzettend veel mailtjes binnen van mensen die zich afvragen wat de stand van zaken is bij Verliespolis.
Dat willen wij ook wel eens weten. We hebben ze gebeld. Op dit moment zijn ze druk in overleg lieten ze ons weten, met een aantal grote verzekeraars en ze hopen in december op een goede uitkomst. In het kader van het overleg
willen ze de namen van de verzekeraars nog niet vrij geven. Maar, Radar vindt ook dat Verliespolis wel erg weinig laat weten aan de klanten. Dus ook Radar houdt ze in de gaten.
Oproep:
De nieuwe zorgpremies voor 2008 zijn weer binnen. Aanvullende verzekeringen worden flink uitgekleed. Volgende week besteedt Radar hier aandacht aan en daarom zijn wij op zoek naar mensen met een groot aanvullend verzekeringspakket die willen veranderen van verzekeraar.
Maakt u bijvoorbeeld veel gebruik van fysiotherapie of alternatieve geneeskunde? Of hecht u veel waarde aan uitgebreide tandartsdekking? Ook zijn we op zoek naar mensen die vorig jaar wilden veranderen van verzekeraar, maar dat niet konden omdat ze niet werden geaccepteerd door de verzekeraar. Herkent u zichzelf hierin? stuur dan een mail naar [email protected] met de volgende gegevens.
Vermeld in uw mail svp:
* Naam + geboorte datum
* Telefoonnummer overdag
* Huidige verzekering en pakket
* Partner + geboorte datum
* Geboorte data Kinderen
* Bijzondere wensen (bijv extra veel fysiotherapie)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoonteam 12-11-2007 Oproep
Re: Telefoonteam 12-11-2007 Oproep
Mijn nieuwe polis 2008 is binnen van Menzis. Ik ben tevreden, maar bij doorlezen van de aanvullende verzekering valt mij op:
geen vergoeding meer voor hoortoestellen
minder fysiotherapie, verlaagd naar 12x per jaar. (extra verzorgd 2)
met vriendelijke groet,
Paul Hin
Lisse
geen vergoeding meer voor hoortoestellen
minder fysiotherapie, verlaagd naar 12x per jaar. (extra verzorgd 2)
met vriendelijke groet,
Paul Hin
Lisse
Re: Telefoonteam 12-11-2007 Oproep
Beste Paul Hin,
Je hebt niet alleen een hoorapparaat nodig, maar ook een bril!
Verlies en zorgverzekering zijn verschillende polissen!
www.independer.nl en je zoekt wie de gehoor apparaten vergoed, en heb je ze wel nodig?
Niet elk jaar een nieuwe en anders snel nu doen, en volgend jaar een goedkope basis polis?
Ik ga nog even naar de tandarts en straks ben ik weg....
Wel opletten, de aanvullende verzekeringen worden voor oudere en regelmatig zieken vaak geweigerd, en de duurste soms met keuring!
Ook een verklaring van afgelopen 2 jaar zouden ze kunnen sturen want brandende huizen zijn niet verzekerbaar..
Je hebt niet alleen een hoorapparaat nodig, maar ook een bril!
Verlies en zorgverzekering zijn verschillende polissen!
www.independer.nl en je zoekt wie de gehoor apparaten vergoed, en heb je ze wel nodig?
Niet elk jaar een nieuwe en anders snel nu doen, en volgend jaar een goedkope basis polis?
Ik ga nog even naar de tandarts en straks ben ik weg....
Wel opletten, de aanvullende verzekeringen worden voor oudere en regelmatig zieken vaak geweigerd, en de duurste soms met keuring!
Ook een verklaring van afgelopen 2 jaar zouden ze kunnen sturen want brandende huizen zijn niet verzekerbaar..