LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
UPC
Hallo,
Ik heb in december jl. een draadloos internet besteld bij UPC, vervolgens heb ik bij de aansluiting daarvan zoveel problemen ondervonden en telefonisch contact gelegd met het bedrijf en diverse malen het verzoek mij terug te bellen waarop niet gereageerd werd en ik een telefoonrekening had van maar liefst €40 (en dit alleen door contact met UPC). Ik heb mijn abonnement binnen een week opgezegd en alles retour gestuurd. Ik krijg nu nog steeds aanmaningen van UPC en zelfs smsjes waarin staat dat ik snel moet betalen ter voorkoming van afsluiting. De correspondentie met UPC is wel heel erg slecht te noemen en is het normaal dat ze zelfs smsjes versturen? Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met UPC?
Groet
Ik heb in december jl. een draadloos internet besteld bij UPC, vervolgens heb ik bij de aansluiting daarvan zoveel problemen ondervonden en telefonisch contact gelegd met het bedrijf en diverse malen het verzoek mij terug te bellen waarop niet gereageerd werd en ik een telefoonrekening had van maar liefst €40 (en dit alleen door contact met UPC). Ik heb mijn abonnement binnen een week opgezegd en alles retour gestuurd. Ik krijg nu nog steeds aanmaningen van UPC en zelfs smsjes waarin staat dat ik snel moet betalen ter voorkoming van afsluiting. De correspondentie met UPC is wel heel erg slecht te noemen en is het normaal dat ze zelfs smsjes versturen? Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met UPC?
Groet
Re: UPC
Ze zijn heel goed in het versturen van aanmaningen, spookrekeningen en het beloven van gouden bergen, maar iets oplossen dat is er niet bij.Ik krijg nu nog steeds aanmaningen van UPC en zelfs smsjes waarin staat dat ik snel moet betalen ter voorkoming van afsluiting. De correspondentie met UPC is wel heel erg slecht te noemen en is het normaal dat ze zelfs smsjes versturen? Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met UPC?
Je moet bij de firma list en bedrog ALLES AANGETEKEND MET BERICHT VAN ONTVANGST versturen, en dan nog zelfs durven ze te beweren dat ze niet hebben ontvangen.
Ze zullen je blijven lastig vallen, hetgeen je hebt teruggestuurt zullen ze beweren dat ze niet hebben ontvangen.
Probeer te kappen met alles wat je hebt van deze louche en arrogante instelling, er zijn betere en goedkopere alternatieven.
Re: UPC
Huh? Hoe verstuur je een aangetekend schrijven via KPN????????het bewijs van versturing krijg je van de KPN
Enne probeer eens mijn naam juist neer te pennen!!!!!!Hoi Aspro
Ben je onlangs niet gewaarschuwd???
Mag dat niet????ik wist dat jij zou reageren
Re: UPC
Het is algemeen bekend dat ze dat blijven doen.Ik heb telefonisch opgezegd, omdat er op de site van UPC staat dat dat kan en ik heb inderdaad de bewijzen van de retourzending naar hun opgestuurd en ook per email de nummers doorgegeven en nog vallen ze me lastig.
Niet meer op reageren, wel alles goed bewaren, (ook hetgeen waarmee ze je nog lastig vallen) mocht het zover komen dat ze een incasso buro of deurwaarder sturen, kopieen aan deze geven en dan ben je hoogstwaarschijnlijk van ze verlost.
Re: UPC
het nummer van UPC is 0800 1580, het nummer is goed bereikbaar,terwijl de klantenservice correct optreedt en ieder probleem oplost, de medewerking moet wel van beide kanten komen Agro *_*). wie moet mij waarschuwen en waarom ? LOL
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 mei 2008 17:12
Re: UPC
Pas op met UPC.
Ik heb mijn UPC kabelabonnement opgezegd
in het 1ste kwartaal 2008 en daarvan een
bevestigingsbrief ontvangen.
UPC blijft echter facturen sturen
voor het 2de kwartaal 2008.
Als je die niet betaalt, krijg je een
aanmaning en word je bedreigd met
een incassoprocedure.
De brutale kwektelefoniste van UPC probeert bij
navraag toch gedaan te krijgen dat ik de factuur betaal.
Alleen na stug aandringen en uitleggen geeft ze toe dat alles
netjes afgerekend is en dat ik de factuur niet hoef te betalen.
UPC is niet te vertrouwen, door "foutjes" te maken proberen
ze je geld afhandig te maken, reageer je niet dan hebben ze de
buit binnen, reageer je wel dan zeggen ze sorry.
Lekker goedkoop.
Ik heb mijn UPC kabelabonnement opgezegd
in het 1ste kwartaal 2008 en daarvan een
bevestigingsbrief ontvangen.
UPC blijft echter facturen sturen
voor het 2de kwartaal 2008.
Als je die niet betaalt, krijg je een
aanmaning en word je bedreigd met
een incassoprocedure.
De brutale kwektelefoniste van UPC probeert bij
navraag toch gedaan te krijgen dat ik de factuur betaal.
Alleen na stug aandringen en uitleggen geeft ze toe dat alles
netjes afgerekend is en dat ik de factuur niet hoef te betalen.
UPC is niet te vertrouwen, door "foutjes" te maken proberen
ze je geld afhandig te maken, reageer je niet dan hebben ze de
buit binnen, reageer je wel dan zeggen ze sorry.
Lekker goedkoop.
Re: UPC
Ja alleen voor je aan te melden, ben je eenmaal gestrikt, ben je ook gen**id, mag je nog uitsluitend dure 09 nummers bellen.het nummer van UPC is 0800 1580, het nummer is goed bereikbaar
Is toch duidelijk, of niet?Ik heb mijn UPC kabelabonnement opgezegd
in het 1ste kwartaal 2008 en daarvan een
bevestigingsbrief ontvangen.
Vandaar dat het een arrogant onbeschoft zooitje ongeregeld is.UPC blijft echter facturen sturen
voor het 2de kwartaal 2008.
Met de firma list en bedrog is het zelfde als met ongedierte, kom je ook moeilijk vanaf.
Re: UPC
Ook ik heb in februari 2008 draadloos internet van UPC besteld. Dit bleek niet te werken en na vele telefoontjes en hoge kosten heb ik de router geretourneerd waar ik bewijs van heb. Nu ben ik al sinds febr.bezig mijn geld terug te krijgen. Ik heb diverse malen gebeld en loze beloftes gekregen, brieven geschreven en email verstuurd, waar geen enkele reactie op komt. Ik ben ten einde raad, want de kosten voor mij lopen aardig op. Weet iemand of ik de automatische incasso bijvoorbeeld stop kan zetten en het bedrag gewoon verreken met mijn maandelijkse nota's of kunnen ze me dan afsluiten van internet/tv?
Ze dreigen in elk geval wel met adminstratiekosten als ik dat doe.
Ze dreigen in elk geval wel met adminstratiekosten als ik dat doe.
Re: UPC
Betalingen kan je altijd stopzetten, maar verrekenen welk niet volgens de belabberde administratie van de firma list en bedrog gebeurt is vragen om moeilijkheden, en ze zullen je zeker afsluiten als je je niet naar hun grillen schikt.Weet iemand of ik de automatische incasso bijvoorbeeld stop kan zetten en het bedrag gewoon verreken met mijn maandelijkse nota's of kunnen ze me dan afsluiten van internet/tv?
Maar misschien kan je overwegen om bij een andere provider je internetverbinding te nemen, en ook voor tv ontvangst zijn er andere mogelijkheden welke goedkoper zijn met een groter aanbod van zenders, en een betere kwaliteit dan de firma list en bedrog je biedt.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: UPC
Geplaatst op 28 Jul 2008 08:25 door Henri42
het gaat over peanuts, contract lezen en je verplichtingen nakomen
Contracten gaan twee kanten uit.
Indien bedrijf niet levert waarvoor contract is aangegaan, pleegt men zelf ook contractbreuk.
Het lijkt erop dat grote bedrijven zoals UPC en Ziggo erg veel plichten bij de klant neerlegt - en weinig rechten.