LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Algemene Ouderen Vereniging

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin

Algemene Ouderen Vereniging

Ongelezen bericht door Radar »

In de uitzending op maandag 15 september, 20.30 uur op Ned 1.

SpeedyGonzales

Re: Algemene Ouderen Vereniging

Ongelezen bericht door SpeedyGonzales »

Voor € 2600,- per klant wil ik ze ook wel helpen.

Eerde

Ongelezen bericht door Eerde »

Wat een hufters, als de bijdrage 26 is en alleen de komma dus is vergeten d.w.z. 2600 i.p.v. 26,00 maar die organistaie wil niet terugbetalen dan moeten we echt weer een soort 'Pistolen Paulte' hebben die dan riep: "Ik stuur wel even een paar van mijn jongens".

Zelf ben ik er meer voor de verantwoordelijke directie te ontslaan en 60 dagen petoet te geven. Wat een sukkels.

tinus plotseling

Ongelezen bericht door tinus plotseling »

Het is voor ouderen al zo moeilijk in deze digitale snelweg maatschappij,ga je als ouderen vereniging ook nog eens moeilijk doen.Algemene oplichtings vereniging terugboeken en wel zo snel mogelijk,is er dan totaal geen respect meer voor de ouderen.

de_boerie

Ongelezen bericht door de_boerie »

Het is gewoon een ordinaire oplichter... Het WWW-adres op de KVK verwijst naar de Algemene Ouderen Verbond... dit klopt gewoon niet!

dierenvriend

Ongelezen bericht door dierenvriend »

Daarom is het van belang dat organisatie een Keurmerk bezitten. het CBF of het keurmerk Goed besteed. Dan weet men in elk geval dat de organisatie gecontroleerd wordt en aan regels dient te voldoen. Want in de ondoorzichtiche wereld van al die stichtingen met bestuursleden die man en vrouw zijn, de clubkas leeghalen etc is veel mis.

Keurmerk daar moet je op letten! Zowel grote als kleine doelen kunnen het aanvragen en je hebt wel wat meer zekerheid en duidelijkheid.

Deze man is een oplichter pur sang. Daendelsweg ken ik goed. Rijke buurt De parken. Vlak bij de Loolaan. Grote oplichter die ouderen letterlijk besteelt. En ik zou wel eens willen weten waar geld dat daar binnenjkomt aan besteeds wordt. Het opknappen van zijn villa?

alles_is_voor_bassie

Ongelezen bericht door alles_is_voor_bassie »

In Radar en op de site wordt steeds gesproken over 'meneer' Weevers. Ik vind dat wel erg veel eer voor een oplichter.

Ik weet een veel beter programma waarin deze oplichter aan de tand moet worden gevoeld, ook Tros programma en ook gepresenteerd door Antoinette: Opgelicht!

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Meneer Weevers zal er ongetwijfeld een dagtaak aan hebben om zijn peperdure knipselkrant vol te krijgen :lol: En de hypotheek, eh nee ik bedoel knipselkrant, moet natuurlijk wel bekostigd worden.

Geen wonder dus dat hij de € 2600,00 niet terug wilde geven en door heel Nederland bedelbrieven verstuurt naar argeloze, goedwillende ouderen:

http://www.seniorweb.nl/webcontact/foru ... IC_ID=7670

Hij eet dus zijn brood van deze activiteit, zoveel is duidelijk. En hij alleen, want ik vermoed dat Weevers binnen de vereniging alle petten zélf draagt. Fijn om tegelijkertijd voorzitter én penningmeester te zijn.

Ik vermoed dat er jaarlijks miljoenen omgaan in dit soort louche activiteiten, waarbij bejaarden het slachtoffer worden van bedelbrieven.

*) openbare bron, www.telefoongids.nl

Gesloten