LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge hypotheken

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Ha Mattie, Voor de voetballers van AZ is 't jammer, maar die worden volgende week wel kampioen! De geldschieter en glimlach maar een beetje keek echt heel boos! Want z'n feestje in z'n eigen stadion werd
door z'n eigen "duur" personeel ruw verstoord!!! Dat zit hem echt niet lekker hoor, want volgende week in Amsterdam is dat anders, daar is niets van hem, dus geen reclame voor de DSB-bank en krijgen spelers en trainer de aandacht die ze verdienen! En .... Mattie neem nu maar van mij aan één ding hebben
jullie nu allemaal met hem gemeen, hij slaapt niet echt lekker hoor vannacht! Die lig echt te woelen over de gemiste kansen!!!
Als Ajax morgen wint van PSV kan het volgende week nog heel spannend worden! En ja... ik zou de rente maar in de gaten houden, want je weet maar nooit, waarschijnlijk heeft hij weer een nieuwe variant
op de bekende "Holland Welvaren"aandelen bedacht!
Daar moet hij nu even mee wachten!

johdi
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jun 2008 19:55

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door johdi »

De redding is nabij! volgens dit filmpje op de DSB site tenminste, wat is er nu eigelijk helemaal aan de hand? De klant staat immers centraal bij de DSB Bank.
Ik zou alleen willen weten wat ze met al die adviseurs doen die na het afsluiten van hypotheken, koopsompolissen enz. omdat als je deze wil spreken er niet meer werken, ziek of onderweg zijn.

http://www.dsbbank.nl/over-dsb-bank/dsb ... -centraal/

Om te kotsen toch?

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Inderdaad om te kotsen :evil:
En nog steeds bestaan wij niet?
Zij hebben maar 4???? klachten binnen gekregen,zegt de wolf die de vos intervieuwd(ook lekker onpartijdig)

Ik zou graag een reactie zien hier van tussenpersonen,omdat ook gesuggereerd word dat het maar steeds dezelfde zijn die hier mee bezig zijn(maw.er zijn een paar raddraaiers,die het op hun voorzien hebben)

Wat is de achterliggende bedoeling van dit filmpje,en komen ze hier mee weg?
Zijn ze zich aan het indekken,op een of andere manier??

Wat moeten wij met die brief als die komt?

Wat voor vies spelletje word er nu weer gespeeld?

Groeten Mattie

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Mijn idee is......
Word het niet tijd dat wij met ons 350(op zn minst) gedupeerden op de koffie gaan bij ome Dirk????
Dan weet hij zeker dat wij er zijn??
Mattie

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Nu Mattie net even naar het filmpje gekeken. Deze verteld een verhaaltje wat hem is opgedragen! Zijn hele houding straalt onzekerheid uit! Daarnaast knippert hij veel te veel met z'n ogen!
Knipperende ogen verraden leugens! Ga nog maar eens kijken en dan moet je vooral letten op het knipperen na een zin!
Ik heb dit niet zelf verzonnen hoor, dit is wetenschappelijk bewezen.
Daarnaast krijg je als je "DSB-bank op hyves" google een hele reeks
dsb medewerkers te zien! Nu zitten jullie daar natuurlijk niet op te wachten, maar is het geen idee om een vriendengroep op hyves te maken met als naam "slachtoffers van DSB-Bank" ? Hier een oproep doen om zich op hyve te melden en alleen slachtoffers toelaten? Hiermee bereik je een grote groep mensen! en staan jullie straks natuurlijk heel sterk! Hyves kan je ook zo beveiligen dat jullie problemen alleen zichtbaar zijn voor deze speciale vriendengroep!

mvgr

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Dan maken die gehaaide dsb mannetjes een fake hyves profiel aan en gaan mooi slachtoffertje spelen. Ondertussen mooi de probleempjes van de andere slachtoffers in kaart brengen en wie de grootste onruststokers van de hyves zijn.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Gaal1944
Tja frappant en opvallend!
Ik wist dit niet?
Hij knippert niet na een zin,hij doet zijn ogen helemaal dicht.
Als je er op let is het echt opvallend.

Sjors-B
Ik vond dat van die hyves best een goed idee,maar heb te weinig verstand van deze dingen.
Kan daar door DSB weer misbruik van gemaakt worden,en hoe willen ze dat doen?

Ik bedoel,hoe riskant kan dat zijn voor iemand persoonlijk??
Maar bedankt voor het meedenken allebei.
Dat word gewaardeerd!
Met name ook Johdi die zo allert was!
Groeten Mattie

snake25
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 apr 2009 22:15

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door snake25 »

ik heb net ook het filmpje bekeken en kan me niet voorstellen dat ze maar 4 klachten kennen.

volgens mij zijn ze bestookt de laatste jaren met klachten en vooral na de uitzending van radar.

heb zself ook een aangetekende brief gestuurd naar de dsb omdat me dat aangeraden werd. als hier geen positieve reactie uit komt, meld ik me ook bij de site hypotheek leed aan

maar veel vertrouwen heb ik na alle ellende niet in hun toezeggingen.

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Mattie je kan op hyves het zo beveiligen dat alleen en je vriendenclub daar op kan reageren. Daar kan dan niemand bij, daarnaast moet je er voor zorgen dat je adres en persoonlijke gegevens zijn afgeschermd, dus kunnen ze nooit je achter je adres komen! Registreer je met je goede adres maar zorg ervoor dat dat niet zichtbaar is, gewoon "vrienden" aanvinken. Gebruik daarnaast voor de contacten een schuilnaam en niet zoals sommige hier doen met adressen en telefoonummers. Schuilnamen zijn voor de wet niet rechtsgeldig, maar
indien je aan kan tonen dat je je schuilnaam alleen gebruikt om je privé problemen te beschermen is het wel rechtsgeldig!
Ik denk namelijk Mattie dat er meer klachten tevoorschijn komen als mensen weten dat niet iedereen "jullie" problemen kan lezen? Nederlander(ster)s hangen niet graag hun "vuile was" buiten!
Ik heb ff gekeken en AZ is Kampioen dus Scheringa krijgt weer veel positieve aandacht, het is dus nu een goede tijd om er voor te zorgen dat dit kereltje ook een negatieve ander kant heeft!

snake25
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 apr 2009 22:15

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door snake25 »

heb hyves geopend en is volledig afgeschermd

alleen onder streng toezicht worden leden geaccepteerd

dit is de link en praat met elkaar verder

http://www.dsb-hypotheekleed.hyves.nl/
Laatst gewijzigd door snake25 op 22 apr 2009 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Gaal1944
Ik ga dat met een aantal gedupeerden(die ik persoonlijk ken) bespreken hoe dit aan te pakken!
Ik vind dit inderdaad een goed idee,Bedankt :wink:

snake25
Natuurlijk zijn er AL JAREN meer gedupeerden bekend,ze ontkennen je gewoon.
Zoals ik met mijn klachten werd doorverwezen (ja HGJP,ook ik heb de Bitchmetdegrotebek aan de tel gehad) naar de Perelear,becam frisia etc etc.ik kreeg nooit een poot aan de grond!

Op mijn brieven niet greageerd of nietszeggende standaard antwoorden!
Dus dat hele relaas in dit filmpje is lachwekkend als het niet zo triest was voor de gedupeerden.
Groeten Mattie

snake25
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 apr 2009 22:15

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door snake25 »

mattie,

we moeten zoveel mogelijk zien samen te werken om iets te kunnen.

ik ben echt te vertrouwen en heb daarom een hyve account aangemaakt zoals je in mijn vorige bericht de link kon zien.

hij is volledig afgeschermd en desnoods kunnen we samen contact hebben over nieuwe leden

gr maurice

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Als ik kan helpen , hoor ik het graag Mattie? Ik heb een hekel aan onrechtvaardigheid en ben handig met de computer. Maar niet te lang wachte Mattie "koppen met spijkers slaan". Jullie weten niet half wat je met internet allemaal kunt bereiken? Ook dat weten ze bij DSB hoor,
maar op internet heeft hij geen invloed gelukkig! Ik kijk altijd beroepshalve naar mensen en het is een schrale troost voor jullie, maar Scheringa kijkt niet echt blij! Blijf maar goed op hem letten hij is echt heel nerveus en gespannen! slaap lekker?
mvgr

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Matty je kan Snake vertrouwen, maar ik blijf bij mijn waarschuwing"
Geef nooit je persoonlijke gegevens aan iemand! Maak een hotmail of gmail voor controle op betrouwbaarheid? gmail of hotmail kan je zo weer opheffen? Dit soort zaken nooit combineren met je privé mail!
vgr

snake25
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 apr 2009 22:15

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door snake25 »

http://www.nd.nl/artikelen/2009/april/1 ... -hypotheek

weer een kranten artikel gevonden wat de orde van de dag wordt in de toekomst


van gaal:

als je ons kan steunen in dit soort dingen en tips heb in wat dan ook, kom ik graag in contact met jou

gr maurice

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Mattie en Snake ik heb een speciaal e-mailadres aangemaakt, daar kunnen jullie indien jullie dat willen vragen aan me stellen!
[email protected]Ik heb net op een krantenartikel in het AD een reactie ingestuurd, daar word namelijk aangegeven hoe belangrijk de heer Scheringa voor de sport is!

mvgr

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Gaal1944.
Eerst bedankt voor je bijdrage.
ben in contact met de andere gedupeerden,en wij komen hier nog op terug.
Als ik het alleen moet doen,zal ik dankbaar gebruik maken van je hulp,ik ben op dat gebied een complete nerd.

Maurice.
Tuurlijk is et goed om samen te werken,ik laat het jou dan ook direkt weten.
En tips,ik denk dat je aan gedupeerden die al jaren bezig zijn,dingen kunt vragen(ervaringsdeskundig)
Ik weet niet waar jij mee zit? en hoelang je al bezig bent?
Groeten Mattie

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Gaal1944.
Ook ik heb een vreselijke hekel aan onrecht,daarom doe ik dit ook.
Voor mijzelf,ik ben al 4 jaar(u leest het goed)bezig tegen DSB met behulp van Advocaat.
Het duurd zo lang,omdat ik eerst een Advocaat had die me op de stoffige plank liet liggen,en steeds uitstel gevraagd werd door DSB.
Ik heb nu een andere(goede) Advocaat,en er zat schot in de zaak.
Het zou binnenkort voorkomen,Nu kreeg ik kortgeleden bericht,dat mijn zaak werd aangehouden in afwachting van de uitspraak Hoge Raad ivm Dexia.

Dus voor mij? ik moet de Rechtzaak afwachten.
Maar ik zal vechten tegen dit onrecht tot ik een ons weeg,voor de mensen in diepe ellende en de jonge gezinnen met kleine kinderen die compleet kapot gemaakt worden,ik weet hoe het voelt!

Nog even terug op het filmpje.
Ik weet wat er afgesproken is,Woensdag is er de afspraak,er komt een gesprek met DSB en dan worden de Dossiers overhandigd.
Dit duurde even omdat alle dossiers gekopieërd moesten worden.
Aangezien DSB nogal de reputatie heeft dossiers kwijt te raken.DSB wist dit!!
Groeten Mattie
Dus alles in het filmpje is een dikke leugen(maar dat wisten we al)

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door mattie »

Maurice.
Ik wil even op de andere gedupeerden wachten.
En in contact komen met jou,om zeker te zijn dat het goed is.
Sorry,maar ik ben uiterst voorzichtig geworden.
Dan zal ik me zeker op je Hyves aanmelden, 2 is ook niet nodig denk ik.
Heb jij je al aangemeld bij PAL(platform aandelenlease)?
Daar kunnen we ook een PM sturen,en zijn je gegevens bekend bij de beheerder.
Groeten Mattie

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: Hoge hypotheken

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Mattie ik weet hoeveel energie een rechtzaak kost hoor, ben zelf ook vanaf 2005 bezig met een rechtzaak, maar dat heeft niets met DSB te maken! Ik blijf jullie hier volgen en laat het me maar via mijn mail weten of ik jullie van nut kan zijn!

Maurice je moet aan de redaktie van Radar vragen of ze je aangemaakte hyves bekend willen maken, volgens mij kan je ook naar de redatie bellen. Leg gewoon uit wat je hiermee wil bereiken, dat kunnen ze niet weigeren!

mvg

Gesloten