LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kankertherapie

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Pepsis
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:34

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Pepsis »

Even een stukje beeldvorming. Vers van de pers.

Geerd is gisteren gevraagd voor een ministerspost voor de toekomstige Duitse staat onder heerschappij van de joden.
Liebe Freunde der „Germanischen“, Liebe Landsleute,

Mir wurde von jüd. Seite jetzt ein Ultimatum bis morgen, 31.03.2009 gesetzt, bis wann ich erklären soll, in einem künftigen deutschen Staat (unter jüd. Herrschaft) als Gesundheitsminister zu fungieren. Wenn nicht, dann drohe mir Schlimmes[...] Außerdem hat noch keiner der Oberen unserer Gegner bisher ein einziges Wort der Garantie dafür gegeben, daß ab sofort weltweit kein nicht-jüdischer Patient mehr mit Chemo und Morphium „behandelt“, sprich „gestorben“ wird.
http://www.pilhar.com/Hamer/Korrespo/20 ... reunde.htm

Want joden sterven niet aan chemo.

Misschien opent deze brief van Geert Ryke Hamer zelf een paar ogen van de mensen die hier zijn crypto-fascistische ideeën proberen uit te venten.

met dank aan bron

http://cryptocheilus.wordpress.com/2009 ... e-medizin/
Laatst gewijzigd door Pepsis op 31 mar 2009 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Da silva »

Heil!

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Perdita »

Wat te denken van dit fraaie stukje tekst:
Dass die Germanische von Juden für Juden angewendet wird, steht außer Zweifel (siehe Häufige Fragen zu Ärzte aus Israel).

Niemand hat etwas dagegen, wenn Juden die Germanische für sich selbst anwenden. Warum auch? Sie ist eine exakte Wissenschaft und gleichzeitig unendlich menschlich und gilt für sämtliche Geschöpfe auf diesem Planeten Erde gleichermaßen. Der Germanischen ist ein Rassismus völlig fremd!

Wir wollen die Germanische auch für uns Nichtjuden anwenden dürfen!

Das wird uns aber von jüdischer Seite verwehrt.

Verlangt man von uns, den Mund zu halten und uns wie die Schweinchen im Mastbetrieb abschlachten zu lassen?
Het lijkt me toch wel duidelijk dat meneer Hamer in een psychiatrische inrichting thuishoort. Wie deze man serieus neemt, is zelf ook behoorlijk de weg kwijt naar mijn mening.

thetruth
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2009 12:04

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door thetruth »

@perdita: Tja, ik hoef er eigenlijk ook geen geheim van de maken. En als ik er jouw onfrisse gevoel mee ophef doe ik dat graag. Onze zoon heeft vanaf zijn 1.5 levensjaar menig oorontsteking opgelopen (minstens 15 keer). En wellicht dat je bekend bent met de pijnstiller in de vorm van de zetpil. Die heeft hij menig maal gekregen. En elke keer als hij die kreeg gaf hij wel heel duidelijk aan dat hij dat niet fijn vond (en dat is ietwat zwak uitgedrukt). Uiteraard hadden wij als ouders alleen maar goede bedoelingen met die zetpil. Zijn oorpijn moest immers bestreden worden. Wij dachten er dus alleen maar goed aan te doen. De eerste wratten zijn overigens ook verschenen zo ergens rond zijn 1.5 levensjaar, wat voor mij uiteindelijk de hint was om het bij dit conflict te zoeken.

Groeten,

The Truth

thetruth
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2009 12:04

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door thetruth »

@perdita: Overigens bevestigt het feit dat je een onfris gevoel hierbij kreeg, wel precies het integriteitsinbreukbelevingsaspect aan dit conflict.

Groetjes.

The Truth

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Da silva »

@ the truth
Bedankt voor de uitleg.
Begrijp ik het goed en heb je je deze denkwijze eigen gemaakt zonder naar bijeenkomsten e.d. te gaan?

thetruth
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2009 12:04

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door thetruth »

@Da silva: Ik heb volgens mij niet gesproken over hoe ik deze kennis heb opgedaan.

Laten we het hier vooral bij de feiten houden en die zijn hier als volgt:
Feit 1: Mijn zoon had een progressieve vorm van wratten.
Feit 2: De reguliere geneeskunde had en heeft geen verklaring, noch een oplossing.
Feit 3: Ik kom een theorie tegen die een verklaring geeft en ook een oplossing.
Feit 4: Ik toets deze theorie, pas deze toe en de wratten verdwijnen, zonder zalfjes, zonder spray, alleen door praten.

Je mag er van mij van vinden wat je wilt. Voor mij is het een bewijs dat er in ieder geval een systeem is dat zich over de grenzen van de organen uitstrekt.

Met vriendelijke groeten,

The Truth

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Da silva »

@ the truth
Ik nam dit aan naar aanleiding van deze zin:
DISCLAIMER:
Ik zal proberen het uit te leggen, maar dat is dan wel zoals ik het begrepen heb en is mogelijk niet helemaal precies correct.
Okay,dan vraag ik je nu hoe je deze kennis hebt opgedaan.

Pepsis
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:34

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Pepsis »

thetruth:

Zo even uit het hoofd zijn genitale wratten een sexueel overdraagbare ziekte geassocieerd met het (LR) HPV 6 en 11 virus.

Dat heeft vrij weinig te maken met zetpillen.

Spontane regressie is in dezen zeldzaam maar niet onmogelijk.

thetruth
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2009 12:04

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door thetruth »

@Da Silva: Ik vraag me nog steeds af wat dat nu uitmaakt. Kennis is kennis of je deze nu leest of hoort. En het experiment blijft even waardevol. Of mis ik hier iets?

Maar goed het antwoord zal toch niet echt verbazingwekkend zijn.
Ik heb vooral veel gelezen, overdacht en gediscussieerd met anderen. Het is nou niet bepaald materie die leest als een roman. Kom er af en toe erg moeilijk doorheen. Maar dat heeft mij in ieder geval nooit kunnen tegenhouden.

Feit blijft ook dat ik het experiment heb kunnen toen, toen ik nog maar bar weinig wist van de GNM. Eigenlijk ben ik pas na het experiment er stevig in gedoken.

Met vriendelijke groeten,

The Truth
Laatst gewijzigd door thetruth op 31 mar 2009 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door dhc »

integriteitsinbreukbelevingsaspect
Tja....kenmerkend voor deze wazige clubjes is het bedenken van nietszeggende, semi-intellectuele, niet wetenschappelijk onderbouwde kreten, met de hoop dat een leek denkt:"Goh, dat klinkt aannemelijk"....

Ziektes en kwaaltje genezen door erover te praten...Je moet maar durven!
Misschien kunnen deze malloten de wereldproblemen ook oplossen door "erover te praten"?

MIjn idee: achter de deur en de sleutel ver weggooien!

thetruth
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2009 12:04

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door thetruth »

@Pepsis: Je hoeft mij de reguliere kijk op genitale wratten niet uit te leggen. Ik heb ook destijds veel op internet zitten zoeken.

Neemt allemaal niet weg dat je blijkbaar een paar belangrijke dingen hier totaal negeert.

1) We hebben het hier over een progressieve vorm van wratten die zeer snel zijn verdwenen nadat de conflicten waren opgelost. Ik noem iets wat getriggerd wordt door iets anders niet "spontaan".

2) De reguliere artsen geven je NUL op het request. Interessant verhaal dat van die virussen en die overdraagbaarheid, maar wat kun je er mee?

Met vriendelijke groeten,

The Truth

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 31 Mrt 2009 11:25 door thetruth

Ik zal u om het verhaal in te korten de details besparen, maar dan 3 dagen hard nadenken ontdekte ik twee mogelijke biologische conflicten (bezoedelingsconflicten, een bijzondere vorm van een integriteitsinbreukconflict). Wij hebben beide conflicten met onze zoon uitgesproken en vergeving gevraagd aan hem (wij hadden zo bleek een belangrijk aandeel als ouders in dit conflict, erg confronterend, maar wel heel bevrijdend als je zoon je wil vergeten kan ik zeggen).

2 dagen nadat wij het uitgepraat hadden waren alle 35 wratten al zo ongeveer voor de helft geslonken. 3 weken later waren ze allemaal weg. Het moge duidelijk zijn dat dit voor ons zeer verrassend was. Onze mond viel open. Hiermee was aangetoond dat er dus wel degelijk een systeem is. Uiteraard beweer ik niet dat ik de hele GNM heb bewezen.
Ik weet niet of de Tros-Moderator wel zoveel platform moet geven aan dit soort wereldvreemde figuren. Op de website van hamer staat zoveel onzin dat het ( als het niet zo triest was ) lachwekkend wordt.
bezoedelingsconflicten, een bijzondere vorm van een integriteitsinbreukconflict
Hoe verzin je het toch???
Laatst gewijzigd door jor op 31 mar 2009 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Da silva »

@ the truth
Interessant verhaal over die Dr.Hamer en zijn aannames maar wat kun je er mee?
ik weet genoeg,bedankt.
Met vr.gr. Da Silva

beholt
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2009 16:29

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door beholt »

erg erg jammer dat de statistieken er niet bij gepakt worden.
Als het waar is die Dr Hammer 60.000 mensen heeft behandeld en dat er slechts 230 mensen zijn gestorven dan komt de reguliere behandeling in een te negatief daglicht te staan als de gegevens bekend gemaakt zouden worden. Niemand zou nog aan chemo denken ben ik bang.
Alleen al in Amerika sterven dagelijks 1400 mensen aan kanker.

Ik ben erg teleurgesteld dat Tros Radar niet een duidelijke vergelijking heeft gemaakt met keiharde percentages.
Treurig dat Silvia Millecam er weer bij gehaald wordt als voorbeeld.
De alternatieve geneeskunde wordt bewust in een kwaad daglicht gezet.

Wat niet goed is dat De Dr Hammer representant de reguliere artsen zwart maakt. Alsof ze er helemaal naast zitten. Ze doen best wel goed werk en velen hebben er baat bij.

ben nogmaals wel benieuwd naar de statistieken.

beholt
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2009 16:29

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door beholt »

beste dhc,

Jouw reactie is goed voor te stellen. Je hebt het waarschijnlijk goed onderzocht. Waar heb je de gegevens vandaan gehaald? Ben erg benieuwd :-)

Ooit van het placebo effect gehoord? Als je je hierin verdiept dan komen verrassende resultaten naar boven.
vb:
300 mensen krijgen het zelfde medicijn met verschillend prijskaartje.
100 kregen het verhaal dat het om een zeer goedkoop medicijn ging
100 kregen een gemiddelde prijs
100 kregen het verhaal dat het een erg duur medicijn was.
De groep die de duurste doosje kregen hadden het meeste baat terwijl het exact het zelfde medicijn was als de "goedkope" versie.
het zat dus duidelijk tussen de oren

Duidelijk een placebo effect. Als je er maar in geloofd dan werkt het.
Gedachten hebben dus invloed op resultaat. Dat is keihard aangetoond.

Nu gaat het bij Dr Hammer ook om emoties/gedachten.
Zit er dan toch iets?

Pepsis
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:34

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Pepsis »

We hebben het hier over een progressieve vorm van wratten die zeer snel zijn verdwenen nadat de conflicten waren opgelost. Ik noem iets wat getriggerd wordt door iets anders niet "spontaan".
Zoals ik al zei is spontane regressie van genitale wratten geen onmogelijkheid. Waardoor dat getriggerd wordt is de gulden vraag. Regressie komt ook als je de GNM niet als therapeuticum gebruikt voor.

Bovendienzijn anecdotische genezingen geen medische wetenschap.
De reguliere artsen geven je NUL op het request. Interessant verhaal dat van die virussen en die overdraagbaarheid, maar wat kun je er mee?
Meisjes (en ook jongens) inenten.
n.b. de vaccinatie van 'onze' meiden beschermt niet tegen genitale wratten. Een ander merk HPV vaccin wél.

Je zou ook de volgende keer als je zetpillen gebruikt de handjes kunnen wassen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door dhc »

Waar heb je de gegevens vandaan gehaald
Gezond verstand, zegt je dat nog iets? Mijn geest is in ieder geval niet vertroebeld door idioten die denken dat ze met praten medische klachten kunnen verhelpen.

En van de kant van de Hamer-adepten heb ik nog steeds geen enkele wetenschappelijke, door medici ondersteunde, onderbouwing gelezen.

Nogmaals, opsluiten en sleutel weggooien!
Laatst gewijzigd door dhc op 01 apr 2009 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

thetruth
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2009 12:04

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door thetruth »

@pepsis: Je noemt mijn ervaringsbericht niet wetenschappelijk. Dat is een statement. En met dit statement ben ik het oneens (en gelukkig mag ik dat in Nederland nog zijn).

De situatie is feitelijk simpel. Ik heb namelijk een theorie gehoord/gelezen en heb deze getoetst. En de toetsresultaten bevestigen de theorie. Dat is dus wel degelijk wetenschappelijk. Ik heb zelf vroeger ruim 6 jaar in een research omgeving gewerkt en heb wel vaker met het wetenschapsbijltje gehakt.

Jouw verklaring (die uit het reguliere circuit komt) voor de wratten is mijns inziens daarentegen niet wetenschappelijk. Simpelweg omdat je aanneemt dat het om virussen gaat die blijkbaar op een onverwacht moment zomaar toeslaan (waar kwamen ze eigenlijk vandaan? van mij of van mijn vrouw die geen van beide ooit diezelfde kwaal hebben gehad?). Het is een verhaal dat ik op geen enkele wijze kan verifiëren, omdat ik geen virussen kan waarnemen. Bovendien rammelt het aan alle kanten. Het geeft niet aan wanneer en waarom het toeslaat en het kan ook niet verklaren waarom er genezing heeft plaatsgevonden. De GNM geeft dergelijke verklaringen wel. Nou, dan weet ik wel wat ik kies. En dit uiteraard tot het moment dat het tegendeel bewezen wordt of het weerlegd wordt. En daar sta ik altijd voor open.

Mijn punt is overigens niet dat je bovenstaande mening niet mag hebben. Ik vind het prima als je het reguliere model als de waarheid aanvaart, maar de bewering dat mijn ervaringsbericht niet wetenschappelijk is, gaat mij te ver.

Met vriendelijke groeten,

The Truth

Pepsis
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:34

Re: Kankertherapie

Ongelezen bericht door Pepsis »

Je mag het best met mij oneens zijn. No problemo. Je zegt:
Ik heb namelijk een theorie gehoord/gelezen en heb deze getoetst. En de toetsresultaten bevestigen de theorie. Dat is dus wel degelijk wetenschappelijk.
Misschien is jouw onderzoek wel wetenschappelijk (hoewel ik dat óók ten zeerste betwijfel) maar de uitkomst zeker niet. De uitkomsten van medische onderzoeken zijn reproduceerbaar. Dat is een anecdote niet omdat een anecdote op zich staat (what's in a name).

verder stel je:
Jouw verklaring (die uit het reguliere circuit komt) voor de wratten is mijns inziens daarentegen niet wetenschappelijk. Simpelweg omdat je aanneemt dat het om virussen gaat die blijkbaar op een onverwacht moment zomaar toeslaan (waar kwamen ze eigenlijk vandaan? van mij of van mijn vrouw die geen van beide ooit diezelfde kwaal hebben gehad?). Het is een verhaal dat ik op geen enkele wijze kan verifiëren, omdat ik geen virussen kan waarnemen.
Beste truth. Dat jij een virus niet kan zien betekent niet dat het er niet is. Bovendien is de grap met HPV virussen dat veel mensen besmet raken maar nooit het ziektebeeld ontwikkelen.
Bovendien rammelt het aan alle kanten. Het geeft niet aan wanneer en waarom het toeslaat en het kan ook niet verklaren waarom er genezing heeft plaatsgevonden.
Moet ik je gaan vermoeien met medische details? Ik zou zeggen lees je zelf eens in.
De GNM geeft dergelijke verklaringen wel.
Tja, one size fits all.
Nou, dan weet ik wel wat ik kies. En dit uiteraard tot het moment dat het tegendeel bewezen wordt of het weerlegd wordt. En daar sta ik altijd voor open.
Dat is niet wetenschappelijk. Iets aannemen tot het tegendeel bewezen wordt. Usance in de medische wereld is zelf met bewijzen van je stellingen te komen. Niet anderen vragen dat voor jou te doen.

Laat dat nu precies zijn wat Geert Ryke Hamer doet.

Gesloten