| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wasmiddelentest
-
megaantje10
Re: Wasmiddelentest
Ik gebruik al 28 jaar Tandil van de Lidl. Gelukkig wordt het de laatste 2,5 jaar ook in Nederland verkocht. Heb er jaren voor naar Duitsland gereden om het in te slaan. Mijn kinderen en ikzelf zijn van de exceem af!!! Als mijn dochter 1 x bij iemand slaap die een ander wasmiddel gebruikt ligt ze weer helemaal open! Dus kussensloop en lakens mee. Geweldig middel en nooit meer iets anders. GOEDKOOP EN SCHOON!
Tandil is een merk van Aldi en niet van Lidl. Overigens betrekken zowel Aldi als Lidl hun wasmiddelen van Dalli. Het gaat om (nagenoeg) dezelfde produkten.Ik gebruik al 28 jaar Tandil van de Lidl. Gelukkig wordt het de laatste 2,5 jaar ook in Nederland verkocht. Heb er jaren voor naar Duitsland gereden om het in te slaan.
-
marieke2407
ik heb de aflevering dus ook gezien.
ik heb altijd omo of robijn..ja ik ben het type als het in de aanbieding is bij appie dan gelijk een zooi in slaan maakt niet of het dan een van de 2 is..vind ze allebei lekker en goed...tot ik de uitzending zag.
mij ging het erom 30 graden en dat dan de bacterien wat ,staflokokken weet ik het? en de E COLI bleven zitten,nou vind ik de laatste wel belangrijk...
ik heb nl een bac in de darmen en ik heb vaak blaasontsteking dus ik dacht oke....maar is het waar?
nou was ik nooit meer op 30 graden,60 dus maar blijf wel mijn vertrouwde middelen gebruiken...
ik waste altijd op 40....en soms als ik dacht nou het is niet echt vuil 30...
en bv 1x per mnd doe ik alle microvezeldoekjes,ik heb er heel wat..wc douche enz,na gebruik speciale mand in en dan op 95 graden met voorwas goed wassen zonder wasverzachter..ja dat is een tik ik heb heeeeeeel veel van die doekjes
...
maar ik denk ook aan de kwaliteid...zou dat van de liddle nou niet slechter voor de kleding zijn?het moet toch ook de vezels beschermen enz?is gewoon een vraag hoor....dat vraag ik me nou af of daar een verschil in is....
mvg marieke2407
ik heb altijd omo of robijn..ja ik ben het type als het in de aanbieding is bij appie dan gelijk een zooi in slaan maakt niet of het dan een van de 2 is..vind ze allebei lekker en goed...tot ik de uitzending zag.
mij ging het erom 30 graden en dat dan de bacterien wat ,staflokokken weet ik het? en de E COLI bleven zitten,nou vind ik de laatste wel belangrijk...
ik heb nl een bac in de darmen en ik heb vaak blaasontsteking dus ik dacht oke....maar is het waar?
nou was ik nooit meer op 30 graden,60 dus maar blijf wel mijn vertrouwde middelen gebruiken...
ik waste altijd op 40....en soms als ik dacht nou het is niet echt vuil 30...
en bv 1x per mnd doe ik alle microvezeldoekjes,ik heb er heel wat..wc douche enz,na gebruik speciale mand in en dan op 95 graden met voorwas goed wassen zonder wasverzachter..ja dat is een tik ik heb heeeeeeel veel van die doekjes
maar ik denk ook aan de kwaliteid...zou dat van de liddle nou niet slechter voor de kleding zijn?het moet toch ook de vezels beschermen enz?is gewoon een vraag hoor....dat vraag ik me nou af of daar een verschil in is....
mvg marieke2407