Geachte radar, eind september de totale Z1 pakket aangevraagd (telefonie/internet met zogezegd gratis digitale tv).
Mijn klacht is... mijn telefonie pakket incl. internet sinds 15 november mogen ontvaneg... Heb een pre paid telefoon en heb zeker wel min. 2 pre paid kaartjes moeten verbellen om na veel doorverbinden en meerdere keren te bellen eindelijk na 4 weken te horen... Oh ja.. er staat een blokkade op uw betseliing... eh.. hoezo? Nee werd gelijk op gelost ! KLacht en vergoeding aangevraagd ivm met het zovele bellen... gidsster 24 november een berichtje mogen ontvangen van Ziggo , moest maar met bewijzen kom.. nota en zo... met nummer van hun er op... kan dus niet.. met pre paid.. met ook maar iemand met een kleine beurs.. ik wordt hier zo moedeloos van en nu heb ik ook nogsteed .. weer na 2x bellen.. oke via ziggo telefonie... met de hoop dat dit wel gratis is voor mij.. waar mijn digitale tv pakket blijft... beide keren.. nee, komt er aan ofwel.. 2e keer.. vrijdag.. ja echt waar vrijdag heeft u het (en de eerste keer werd me zelfs gezegd dat ik niet moest zeuren... het was er toch gratis bij voor de klant ! eh, dat was ook de reden waarom ik voor ziggo had gekozen.. zoals de reclame vermeld.. actie "2 pakketten betale 3 halen.. in die trend.. nou tot op heden dus niets van waar. Vanavond heb ik ze dit berichtje nog verstuurd per e-mail:
Zoals al 2x eerder gebeld, heb ik nogsteeds mij digitale tv pakket niet mogen ontvangen, oke, zoals de medewerkers aan de telefoon zeggen ("het is er gratis bij mevrouw, aankomende vrijdag zal het er wel zijn", nee dus 2 weken later dus nog niets)... met andere woorden, niet zeuren..., niet correct, vind ik ! Verder heb ik al 2x een klacht ingedient aangezien ik bij de aanvraag na aanleiding van mijn veeeel te late verwerking en onsturen van mijn z1 pakket , meerdere keren heb moeten bellen met mijn mobiele telefoon, meer dan € 40,= heb moeten verbellen (dmv doorverbinden en doorverbinden, eindelijk na 2 dagen een antwoord te krijgen "tja mevrouw uw aanvraag is geblokkeerd... eeehhh ja en nu?) Na 5 weken kreeg ik eindelijk een z1 telefonie en internet pakket, waarop ik weer heb gebeld, hoe het zat met de digitale tv aansluiting? Zoal ik al eerder in dit mailtje vermelde, zei de eerste medewerker.. Ïk weet het niet.. zal binnenkort wel nagestuurd worden. Na nog een week .. weer gebeld.. 2e medewerkster "U staat geblokkeert met de aanvraag... ik zal het oplossen, vrijdag aanstaande zal het wel binnen moeten zijn: Nee, dus weer niet ! Kreeg ook nog een mailtje, als ik een vergoeding voor de gebelde minuten wilde krijgen, moest ik maar bewijzen gaan opstut=ren van mobiele nota's. Hoezo ??? Ik had in de vorige klacht al gemeld... dat ik gebeld had met pre paid kaarten. Daar kan ik geen nota's met nummervermelding van opvragen. Dat is juist de reden dat ik ziggo telefonie had aangevraagd. Ik had juist geen abonnement omdat ik juist had gekozen voor vaste telefonie met lage kosten. Ik weet dat jullie al genoeg geouwehoer ook via Radar en via de Ombutsman hebben. Maar ook klanten zoals ik hebben rechten (mensen met een kleine beurs). Ga me nu niet weer van het kastje naar de muur sturen. Doe er wat aan. Deze klacht zal ik ook zeker doorspelen. Sorry, maar ik vind dit buiengewoon schandelijk.
AUB. Doe hier iets mee.. ook de mens met de kleine beurs heeft rechten dacht ik ?
Hierbij stuur ik jullie ook mijn eerste officiel klacht van Ziggo (verstuurd via de mail van mijn vriendin), met der response van ZiGGO !!!
-----------------------------------------------------------------------------
Geachte mevrouw,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC???? - Klacht - Telefonie - Aanmelden/bestellen".
Wij begrijpen dat de hoge telefoonkosten vervelend voor u zijn, zeker als u onze Klantenservice belt met een mobiele telefoon.
Wanneer u in aanmerking wilt komen voor teruggave van deze kosten, verzoeken wij u om een kopie van de telefoonrekening, met hierin een duidelijke vermelding van de kosten naar ons 0900-0740 service nummer, naar ons toe te sturen. Na ontvangst van de specificatie zullen wij uw verzoek voor een compensatie van deze kosten verder in behandeling nemen.
U kunt verzoek insturen via het contactformulier met de ingescande specificatie als bijlage. Ook is het mogelijk om deze per post op te sturen naar:
Ziggo, Afdeling Klantenadministratie
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Uw verzoek zal na ontvangst zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.
Wij hebben ook uw vastgelopen order voor het Alles-in-een pakket gemeld aan de Afdeling Storingen. Zij zullen binnen 14 werkdagen contact met u opnemen op het opgegeven mobiele telefoonnummer.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op
www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Barbara Witteveen
Afdeling Klantenservice
Ziggo
---- Oorspronkelijk bericht ----
betreft: Klacht
product: Telefonie
onderwerp: Aanmelden/bestellen
aanhef: mevr
voorletter: R???
achternaam: ???
adres: ?????
huisnummer: ??
postcode: ???
email: ?????
telefoon: ????
klantnummer: 127.......
vraagopmerking: heb eind september 2008 een combinatie internet/dig.tv/telefoon pakket aangevraagd, een bevestigingbrief (binnengekomen op vrijdag 17 okt.) gekregen met dagtekening 2 oktober 2008, waarin vermeld stond dat als er na 10 dagen, nog geen pakket binnen was moest ik jullie gaan bellen. Verleden vrijdag al gebeld met jullie callcenter, 4x doorvebonden, uiteindelijk na het 4e doorverbindlijn, was gewoon weer bij af (afd, verkoop/bestellingen). Ze hadden geen antwoord voor mij, waarop de verbinding verbrak omdat mijn 31,15 resterende beltegoed kpn op was (net voor het gesprek opgewaardeer met een kaartje van 10 euro en een kaartje van 20 euro). Vandaag wo. 22 oktober 2008, weer opgebeld, waardoor ik bij een kennis kon bellen, die al ziggo klant bij jullie is (uitgelegd over mijn idiote kosten plaatje als ik jullie moet bellen, zonder resultaat), uiteindelijk met haar telefoon ook ruim 40 min. aan de telefoon gezeten, waarbij 1x doorverbonden, uiteindelijk kon de de laaste medewerkster zeggen, dat op een of andere manier er een blokkade op mijn te verzenden pakket was, zij zou nu regelen, dat alsnog zo snel mogelijk mijn kant op kwasm (dat hoop ik dan ook).
Ook aan deze dame uitgelegd, dat ik met mijn mobiel zoveel onkosten heb moeten maken, om een vraag, zonder resultaat, aan jullie voor te leggen. En ook haar verteld dat ik nu mogelijk mijn vriendin op onkosten heb getracteerd. De medewerkser zei dat er mogelijk een tegemoetkoming geregeld zou kunnen worden. Graag response, zou heel fijn zijn, want zo breed heb ik het ook niet. En mijn vriendin was zo lief om mij te helpen, dat ik met haar huisnummer mocht bellen. Het zou heel fijn zijn als ik een tegemoetkoming in de telefoonkosten zou kunnen krijgen. bvd. R....
mijn bankrekeningnummer is ????????? (ABN AMRO)
p.s 1e gesprek via mijn mobiel € 31,15 opgebelt !!!
Laat staan wat ik nog meer heb verbeld, eerder, aan geprobeerde gesprekken .. om een medewerker aan de lijn te krijgen.
3e gesprek van vandaag = € ?, 40 min.telefoon van mijn vriendin gebruikt *(mevr. M. te Borne)
================================
AUB... help mij...