LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkope iPhones?
Goedkope iPhones?
Een bedrijf in Nijmegen verkoopt wel zeer voordelige iPhones. Of is goedkoop hier duurkoop? Radar zoekt het uit.
Re: Goedkope iPhones?
Morgenavond weer gezellig op de bank want ik ben echt benieuwd wat TrosRadar uitgevonden heeft over deze onmogelijke aanbiedingen.
jor
Nog wat leesvoer vooraf.Weet je vast een klein beetje waar het over gaat.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 71&t=73676
jor
Nog wat leesvoer vooraf.Weet je vast een klein beetje waar het over gaat.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 71&t=73676
De twee mensen die er achter zaten zagen er niet al te fris uit...
Maar eerlijk is eerlijk mensen. 0900 nr . Prijzen die veel lager dan de adviesprijs liggen. Het mag absoluut niet, maar...
Maar eerlijk is eerlijk mensen. 0900 nr . Prijzen die veel lager dan de adviesprijs liggen. Het mag absoluut niet, maar...
-
Geachte redactie,
Ik vindt eigenlijk dat jullie überhaupt het bellen met 0900 nummers, eens aan de kaak moeten stellen.
Het is toch schandalig dat je firma's waar je klant bent met een betaald nummer moet bellen. Het valt nog mee dat ze bij 112 nog geen 0900 voor zetten.
Ik wring me altijd in allerlei bochten om niet mee te doen aan die flauwekul bij, Politie , KPN, vuilnisbedrijven en energiebedrijven, allemaal bedrijven met een monopoliepositie !
Mijn idee 0900 zoveel mogelijk boycotten !!
Groeten Piet Vennik.
Ik vindt eigenlijk dat jullie überhaupt het bellen met 0900 nummers, eens aan de kaak moeten stellen.
Het is toch schandalig dat je firma's waar je klant bent met een betaald nummer moet bellen. Het valt nog mee dat ze bij 112 nog geen 0900 voor zetten.
Ik wring me altijd in allerlei bochten om niet mee te doen aan die flauwekul bij, Politie , KPN, vuilnisbedrijven en energiebedrijven, allemaal bedrijven met een monopoliepositie !
Mijn idee 0900 zoveel mogelijk boycotten !!
Groeten Piet Vennik.