Dat ben ik met je eens, ik ben zelf ook erg terughoudend met dit soort dingen.Emmy75 schreef:Vrij plausibel inderdaad, maarja aan mij dan weer niet zo besteedt, daar ik dit soort producten sowieso onverstandig vind.witte angora schreef:Ik had het direct al gezien, Emmy, wat jij bedoelt, maar het bericht van xtiibby kwam bij mij een beetje over als spam. De uitzending ging over de coffee 800, dit bericht ging over de coffee 1000, ..
Het enige wat ik wel eens gebruik (sinds een maand of twee) zijn maaltijdrepen van een bepaald merk. Maar dat is vanwege een specifieke reden: door een griep- dan wel allergie-aanval was ik laatst in rap tempo aangekomen. Immers, ik kon niets, maar dan ook niets doen, maar het eten ging wel door. En ja, dan komt er nog een kilootje bij, toen kwam ik helemaal niet meer overeind.
Om die vicieuze cirkel te doorbreken en dat gewicht weer in redelijk tempo naar beneden te krijgen heb ik dus een week of twee tussen de middag die maaltijdrepen gebruikt, het scheelt 300 calorien of zoiets per maaltijd. En dat doel heb ik bereikt. Maar verder is het voor mij gewoon een kwestie van opletten wat je eet, en bewegen.
Wat Bianco ook al schreef, het was een ondersteuning, maar zeker geen vervanging.