Ik zou het wat minder subtiel uitdrukken, maar je hebt wel gelijk. De huidige problemen die consumenten ervaren zijn zoals ik al opmerkte, complexer, much crimineler, omvangrijker en overwegend struktureel geaard. Je moet het kwaad bij de wortels bestrijden en niet met een snoeimesje enkele blaadjes verwijderen en de (verrotte) stam laten staan. Kom op RADAR! denk eens na over een meer gezamelijke en een strukturele aanpak. Dat zou pas echt vernieuwend zijn. Of zijn jullie van iedere kreativiteit gespeend?Maar wat met de overige soortgelijke slachtoffers, ................juist die worden afgeslacht
Wellicht dat 2012 (wanneer de oliebollen op zijn) een jaar mag worden, dat RADAR werkelijk een nieuw jasje krijgt. Denk bijvoorbeeld aan partners als: de Consumentenbond, Kassa, Opgelicht, de SAF, Consuwijzer, de Thuiswinkel-Organisatie, de ANBO, de Fraude Helpdesk, enz., enz..
Sukses, Maxiem.
Maxiem.