Natuurlijk zijn er bij ieder item zowel positieve als negatieve reacties.Karel.A.B schreef:De ervaringen zijn erg verschillend, ,tevreden en ontevreden. Dan was de uitzending toch wel erg selectief op ontevreden klanten. Dat mag, maar dan wel zorgvuldig. Als duurste werd Specsavers genoemd, met een prijs van twee hoorapparaten uit hun duurste categorie. Echter, zoals in elke prijslijst van Specsavers staat, geldt daarvoor standaard: 2 voor de prijs van 1. De duurste twee kosten dus geen € 4436, maar € 2218.
Inderdaad, zelf heb ik (83 jaar) een hoortoestel van Specsavers (9 maanden) en ben erg tevreden over de behandeling. Er werd in eerste instantie gekeken of een hoortoestel in de prijsklasse die mijn verzekering vergoed voor mij passend zou zijn en niet naar het duurste. Zo'n toestel was er, in de twee proefmaanden twee keer laten bijstellen en het bevalt uitstekend. Kosten voor twee toestellen € 1636, geheel vergoed door de zorgverzekeraar (aanvullende 50+ verzekering).
Ik blijf naar Radar kijken, maar toch wel met wat meer reserve.
Feit blijft dat er ongeacht wie het betaalt er veel te veel betaald wordt !
U bent aanvullend verzekerd, en betaalt dus extra om de extra winst voor Specsavers via uw verzekeraar te laten betalen...(zo simpel is het)
Normale prijzen rekenen en minder adverteren zou uw aanvullende verzekering totaal overbodig maken.