Heeft u ook een magneet pols bandje ? ...gekocht op de Damesbeurs ?dailycor schreef:fijn dat in uw programma celstress c.q. hooggevoeligheid aan de orde wordt gesteld. ik ondervind ook celstress alleen is nog niet exact bekend in welke mate. Het door mij aangeschafte memon systeem voor in de auto heeft (zonder bewijzen te hebben) ervoor gezorgd dat allerlei verschijnselen die horen bij celstress waaronder duizelingen zijn afgenomen. Een recent verhaal in het blad Trucks van een vrachtwagenchauffeur Piet Turkenburg is nog mooier, hij kan weer door met leven na installatie van memon. Wetenschappelijke basis zal ook hier in uw optiek ontbreken maar wat zeggen dit soort praktijkgevallen?
het zou fair zijn de gebruikerszijde van memon in uw programma beter te belichten en de memon organisatie een ruimer weerwoord te geven dan nu is gedaan.
De memon vertegenwoordiger bij wie ik ben geeft trouwens een 90 dagen niet goed geld terug garantie, ik ga er vanuit dat u dit ook weet en zou kunnen benadrukken. Nogmaals alle hulde voor het bespreekbaar krijgen van het onder- werp. het boek elektrostress en gezondheid van prof dr ir Michiel Haas en Henk Wever zou m.i. voor velen op de boekenlijst mogen
Of allerlei soorten gekleurde stenen om uw hals hangen ?
Die schijnen ook ergens voor te helpen , maar waarvoor ben ik vergeten
Pas op , dat u niet te ver in dit soort dingen gaat , het kost heel wat geld
.