@ ErkanT. Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Je hebt zo te lezen erg je best gedaan met ons in contact te komen en te zoeken naar een oplossing, maar er is niks uit gekomen.
Het lijkt me goed om in je situatie te duiken. Afhankelijk van de situatie zijn er mogelijkheden om
terug te gaan naar het oude contract zonder nieuwe jaarovereenkomst. Over de compensatie kan ik helaas zonder meer informatie niet veel zeggen, dus ook dat kijk ik graag voor je na.
Kun je mij een e-mail sturen met je klantgegevens of postcode en huisnummer, onder vermelding van ‘Tros Radar Forum’ naar
webcare@upc.nl ? Dan ga ik het voor je uitzoeken.
@ Myrnas86, een versterker wordt aangeraden wanneer de binnenhuissituatie afwijkt van wat wij adviseren. Denk bijvoorbeeld aan meerdere TV toestellen die zijn aangesloten in huis of een grote afstand (> 10 meter) die de kabel moet overbruggen. Met UPC Kabeladvies kun je de binnenhuissituatie in kaart brengen:
http://www.upc.nl/klantenservice/bekabe ... beladvies/. Ook in onze brochure ‘Ongestoord genieten’ vind je informatie over de binnenhuisbekabeling:
http://www.upc.nl/pdf/upc-ongestoord-ge ... boekje.pdf.
Wil je hier meer informatie over of ondersteuning bij, stuur dan een e-mail met je postcode en huisnummer naar
webcare@upc.nl onder vermelding van ‘Tros Radar Forum’.
@Porto, ik kan mij je onbegrip over deze verschillende verhalen vanuit ons voorstellen. Het teruggaan naar het oude pakket of kosteloos omzetten van het abonnement is een regeling die geldt wanneer de problemen niet oplosbaar zijn en regelmatig terugkomen. Omdat elke situatie anders is zal UPC eerst de problemen per klant onderzoeken en deze proberen op te lossen.
Graag kijk ik voor je na wat de reden is van de beslissing van mijn collega en of ik hierin wellicht nog wat voor je kan betekenen. Stuur een e-mail naar
webcare@upc.nl met je klantgegevens indien je hierover nog contact wilt.
@WillemGeorge, dat is een flinke onderneming geweest om tot een oplossing te komen. Dat je hierover niet te spreken bent kan ik goed begrijpen. Ben wel blij te lezen dat je er uiteindelijk uit bent gekomen en dat je nu weer kunt genieten van je TV en internetverbinding. Indien je wenst dat ik kijk naar een eventuele compensatie kun je mij een e-mail sturen op
webcare@upc.nl met als onderwerp ‘Tros Radar Forum’. Vermeld hierin ook je postcode en huisnummer.
@AnitaPeijzel, dat je kijkplezier helemaal is verdwenen vind ik spijtig om te lezen. Van al zo’n lange tijd problemen en afspraken die niet worden nagekomen zou ik ook erg ontevreden raken.
Het lijkt me goed om nogmaals naar je situatie te kijken want ik denk dat er zeker mogelijkheden zijn zodat je weer met meer plezier TV gaat kijken. Kun je een e-mail sturen naar
webcare@upc.nl met daarin je postcode en huisnummer, graag in het onderwerp vermelden dat je via ‘Tros Radar Forum’ een e-mail stuurt.