LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Facebooks vernieuwde voorwaarden
Facebooks vernieuwde voorwaarden
Op 1 februari 2015 vernieuwt Facebook zijn voorwaarden. Deze nieuwe spelregels hebben al veel stof doen opwaaien, maar is er wel iets veranderd? En ben je overgeleverd aan de commerciële grillen van het bedrijf, of kun je jezelf daartegen beschermen? Radar zoekt het uit.
Maandag 26 januari in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Maandag 26 januari in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Re: Facebooks vernieuwde voorwaarden
Ben benieuwd wat Radar te melden heeft.
Facebook legt alles bloot wat je op Facebook neerpent, er mee omgaan zoals je met alle privé zaken denkt te moeten omgaan
Facebook legt alles bloot wat je op Facebook neerpent, er mee omgaan zoals je met alle privé zaken denkt te moeten omgaan
Wat, hoe je advertenties en scripts blokkeren moet, of wat er in de voorwaarden staat?Radar schreef:Radar zoekt het uit.
Oh als Radar een soort snelcursus via de TV geeft Prima, we kijken maandagJulie4444 schreef:Wat, hoe je advertenties en scripts blokkeren moet, of wat er in de voorwaarden staat?Radar schreef:Radar zoekt het uit.
Deze aflevering begint met een expert die zegt "facebook is begonnen als een app". Toen facebook begon bestonden er nog geen apps. De iPhone, waarbij de term app en het concept van een app store algemeen bekend werdt, lanceerde pas drie jaar later. En zelfs toen gebruikten verreweg de meeste mensen facebook nog gewoon via de website. Sterker nog: als facebook een fatsoenlijke mobiele website heeft, heb je nu nog steeds geen app nodig.
Kortom: als de "expert" beweert dat facebook een app is, heeft hij geen idee waar hij het over heeft. En al helemaal niet als hij zegt dat facebook begonnen is als app.
Kortom: als de "expert" beweert dat facebook een app is, heeft hij geen idee waar hij het over heeft. En al helemaal niet als hij zegt dat facebook begonnen is als app.
Doublepost.
En facebook is nog steeds niet "een app".pizzaman schreef:Deze aflevering begint met een expert die zegt "facebook is begonnen als een app".
Deze hele uitzending was vol met een (naar mijn mening) zeer teleurstellend niveau van journalistiek. Wat betreft dit onderwerp met de "experts" en een nogal nietszeggende opsomming van events. Wat betreftde suggestie dat iDeal onveilig is terwijl het probleem van die scams hem zit in die bedrijven, gebrek aan controle en onoplettendheid... Erg jammer.
http://nos.nl/artikel/2016087-facebook- ... etten.html
Dit artikel is ook wel humor. Wie heeft er nou gelijk?
Dit artikel is ook wel humor. Wie heeft er nou gelijk?
Wat doen we eraan ?Julie4444 schreef:En facebook is nog steeds niet "een app".pizzaman schreef:Deze aflevering begint met een expert die zegt "facebook is begonnen als een app".
Deze hele uitzending was vol met een (naar mijn mening) zeer teleurstellend niveau van journalistiek. Wat betreft dit onderwerp met de "experts" en een nogal nietszeggende opsomming van events. Wat betreftde suggestie dat iDeal onveilig is terwijl het probleem van die scams hem zit in die bedrijven, gebrek aan controle en onoplettendheid... Erg jammer.
Ongenoegen uiten en hopen dat de redactie hier iets van leert?Har06 schreef:Wat doen we eraan ?
kijk eens naar de items voor vanavondJulie4444 schreef:Ongenoegen uiten en hopen dat de redactie hier iets van leert?Har06 schreef:Wat doen we eraan ?
Deed een poging tot kijken maar halverwege toch maar afgezet. Kon me niet boeien, en ik vertrouw wat Radar beweert toch niet vanwege de belachelijk grote onzingehaltes in de eerder besproken afleveringen. Geen enkel weldenkend kritisch mens doet dat.Har06 schreef:kijk eens naar de items voor vanavondJulie4444 schreef:Ongenoegen uiten en hopen dat de redactie hier iets van leert?Har06 schreef:Wat doen we eraan ?
Ik ging Person of Interest maar kijken. Is teminste fatsoenlijk entertainment.
kijk eens naar de items voor vanavond [/quote]
Deed een poging tot kijken maar halverwege toch maar afgezet. Kon me niet boeien, en ik vertrouw wat Radar beweert toch niet vanwege de belachelijk grote onzingehaltes in de eerder besproken afleveringen. Geen enkel weldenkend kritisch mens doet dat.
Ik ging Person of Interest maar kijken. Is teminste fatsoenlijk entertainment. [/quote]
Dat is wel erg kort door de bocht, ik keek met een half oog onder het lezen van RJ Elroy
Deed een poging tot kijken maar halverwege toch maar afgezet. Kon me niet boeien, en ik vertrouw wat Radar beweert toch niet vanwege de belachelijk grote onzingehaltes in de eerder besproken afleveringen. Geen enkel weldenkend kritisch mens doet dat.
Ik ging Person of Interest maar kijken. Is teminste fatsoenlijk entertainment. [/quote]
Dat is wel erg kort door de bocht, ik keek met een half oog onder het lezen van RJ Elroy
Ik loop gelijk met de US. 411 is niet te volgen zonder aandacht.Har06 schreef:Dat is wel erg kort door de bocht, ik keek met een half oog onder het lezen van RJ Elroy