Goed/Jammer dat je je aangesproken voelt, het viel me gewoon op.Julie4444 schreef:En bedankt!eddy123 schreef:Viel me bij vorige onderwerpen hier op het forum wel op dat vooral vrouwen klagen. Die kijken waarschijnlijk alleen naar die schoentjes en de prijs. Die denken een mega-koopje te doen, uitverkoren te zijn.
Laten we even duidelijk hebben dat het type artikelen dat ze verkopen meer op vrouwen gericht zijn en dat vrouwen meer van het kleding/assesoires kopen zijn en dat dat de reden is voor die observatie, en gender verder buiten beschouwing houden.
Vrijwel alle Chinese bedrijven zijn namelijk gericht op mannen-dingetjes. Allerlei electronica-dingetjes en gadgets die klein zijn en niet te zwaar, want die mogen ze van de grote verzendbedrijven vrijwel gratis wereldwijd versturen (verzendkosten). En niet te duur natuurlijk, want boven de 22 euro ga je al met de douane te maken krijgen. Nooit veel klachten over gelezen, alleen maar positieve berichten, maar nu Light in the box (nog een .com ook, dus dat geeft al te kennen) de vrouwendingetjes heeft opgenomen regent het klachten over light in the box. Over DX (afkorting van Dealextreme) lees ik nooit klachten, maar al 10 jaar goede ervaringen, terwijl die echt dezelfde regels hebben en niet beter leveren. Nee, slipjes thuis passen en terug sturen wordt lastig bij light in the box, het is geen wehkamp. Beetje ervaring helpt, dan zie je meteen dat het chinees is en anders even de leveringsvoorwaarden doorlezen, dan weet je het ook.
Maar ja, het zal wel weer een mannendingetje zijn om dat wel allemaal door te hebben.
Mij valt op dat het vooral light in the box klachten zijn en vrijwel allemaal van vrouwen.