LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bel-me-nooit Register

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin

Bel-me-nooit Register

Ongelezen bericht door Radar »

Voor 14,95 kun je je inschrijven bij het Bel-me-nooit Register, zodat je nooit meer gebeld wordt door telemarketeers. Maar daar hebben we het gratis Bel-me-niet Register toch voor?

Maandag 25 januari in Radar, 20:30 uur, NPO 1

Brahms

Re: Bel-me-nooit Register

Ongelezen bericht door Brahms »

Radar schreef:...... Maar daar hebben we het gratis Bel-me-Niet Register toch voor?.....
Probleem opgelost, lijkt me :D

Tevens vaste telefoon de deur uit gedaan, nooit meer gebeld door welk bedrijf dan ook !

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Brahms schreef:
Probleem opgelost, lijkt me :D

Tevens vaste telefoon de deur uit gedaan, nooit meer gebeld door welk bedrijf dan ook !
Vaste telefoon heb ik nog, word daar nooit op lastig gevallen , door aan te melden bij "bel mij niet", mobiel wel al een keer gebeld door die lui. Dus als ze willen komen ze ook wel achter je mobiele nummer.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb ook nog een vaste telefoon en word soms toch nog wel " lastig " gevallen en altijd onder etenstijd :evil: , maar ik ben daar aardig resoluut in geworden en kap het direct af met " sorry, geen interesse " en dan knal ik de hoorn erop. Ik moet zeggen , het wordt minder en minder.
Maar betalen voor € 14, 95 voor een bel me nooit register, no way! Geloof ik niet in.

bertha45

Ongelezen bericht door bertha45 »

Betalen om niet gebeld te worden? Zonde van het geld. Bel-me-niet register werkt (voor mij) prima en als er al eens iemand doorheen komt, geen moeite mee, gewoon: dank u, goeden morgen/middag/avond.

Gesloten