Voor 14,95 kun je je inschrijven bij het Bel-me-nooit Register, zodat je nooit meer gebeld wordt door telemarketeers. Maar daar hebben we het gratis Bel-me-niet Register toch voor?
Maandag 25 januari in Radar, 20:30 uur, NPO 1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bel-me-nooit Register
Re: Bel-me-nooit Register
Probleem opgelost, lijkt meRadar schreef:...... Maar daar hebben we het gratis Bel-me-Niet Register toch voor?.....
Tevens vaste telefoon de deur uit gedaan, nooit meer gebeld door welk bedrijf dan ook !
Vaste telefoon heb ik nog, word daar nooit op lastig gevallen , door aan te melden bij "bel mij niet", mobiel wel al een keer gebeld door die lui. Dus als ze willen komen ze ook wel achter je mobiele nummer.Brahms schreef:
Probleem opgelost, lijkt me
Tevens vaste telefoon de deur uit gedaan, nooit meer gebeld door welk bedrijf dan ook !
-
Ik heb ook nog een vaste telefoon en word soms toch nog wel " lastig " gevallen en altijd onder etenstijd , maar ik ben daar aardig resoluut in geworden en kap het direct af met " sorry, geen interesse " en dan knal ik de hoorn erop. Ik moet zeggen , het wordt minder en minder.
Maar betalen voor € 14, 95 voor een bel me nooit register, no way! Geloof ik niet in.
Maar betalen voor € 14, 95 voor een bel me nooit register, no way! Geloof ik niet in.
Betalen om niet gebeld te worden? Zonde van het geld. Bel-me-niet register werkt (voor mij) prima en als er al eens iemand doorheen komt, geen moeite mee, gewoon: dank u, goeden morgen/middag/avond.