LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Je bestelt een bank bij Seats and Sofas en verheugt je erg op de levering. Als je bankstel dan na ruim 5 maanden nog steeds niet compleet geleverd kan worden, besluit je uit wanhoop de bestelling te annuleren. Dit kost je dan wel 1500 euro. Het is zeker niet de enige klacht over de meubelgigant. Radar voelt Seats and Sofas (wederom) aan de tand.
Lees meer: http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... 0-02-2017/
Maandag 20 februari in Radar, om 20:30 uur op NPO 1
Lees meer: http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... 0-02-2017/
Maandag 20 februari in Radar, om 20:30 uur op NPO 1
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Volgens voorwaarden 6 maanden na leverdatum alsnog mogen leveren.....lijkt me een onredelijk bezwarend beding. In de branche zijn CBW voorwaarden gebruikelijk, hier geldt slechts een termijn van 1 maand waarin de winkel het product alsnog mag leveren.
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Zo slecht zijn die voorwaarden nog niet hè ?16again schreef:Volgens voorwaarden 6 maanden na leverdatum alsnog mogen leveren.....lijkt me een onredelijk bezwarend beding. In de branche zijn CBW voorwaarden gebruikelijk, hier geldt slechts een termijn van 1 maand waarin de winkel het product alsnog mag leveren.
Ik ben het roerend met je eens dat zes maanden bovenop de afgesproken levertijd nergens op slaat. Ik kan mij ook niet indenken dat een rechter daarmee instemt, hoewel het natuurlijk wel schriftelijk is overeengekomen met de klant.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 feb 2017 21:14
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
wij hebben 4 jaar geleden hier een bankstel gekocht. ik raad iedereen af die hier ooit een bankstel wilt kopen!!!! heel slecht service maar wel aardig tijdens de verkoop. helaas zijn wij ook ingelokt met hun hele mooie verkooppraatjes om een bankstel daar te kopen. wij hadden betaald voor een extra goede vulling maar eenmaal bankstel binnen na 15 weken was de vulling helemaal zacht en na 1 maand zakte je helemaal doorheen. na 1 maand gingen we terug en werden we heel slecht behandeld en het was allemaal niet zo! wij hebben bankstel gekocht voor 2000 euro en na 3 maanden aan goede doel gegeven want het zat helemaal niet meer lekker en niet wat we voor hadden gekozen! ik snap niet dat deze winkel bedrijf nog bestaat!!!! mensen moeten stoppen om daar hun geld uit te geven,
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
H.A.Bakker
we hebben een bankstel gekocht in 2012 bij Seats en sofa`s .in 2015 ging het leer van de bankstel los zitten het
leek wel of de bankstel aan het vervellen was . we hebben gebeld naar Seats en sofa`s en dit gemeld . maar ze konden er niets aan doen .ze zijden dat we een bedrijf moesten bellen die dit wel kon makken voor 500 euro maar daar namen we geen genoegen mee .bank was pas 4 jaar oud maar ze konden niets voor ons beteken en hingen de hoorn op.
zo gaat het bij Seats en sofa`s
we hebben een bankstel gekocht in 2012 bij Seats en sofa`s .in 2015 ging het leer van de bankstel los zitten het
leek wel of de bankstel aan het vervellen was . we hebben gebeld naar Seats en sofa`s en dit gemeld . maar ze konden er niets aan doen .ze zijden dat we een bedrijf moesten bellen die dit wel kon makken voor 500 euro maar daar namen we geen genoegen mee .bank was pas 4 jaar oud maar ze konden niets voor ons beteken en hingen de hoorn op.
zo gaat het bij Seats en sofa`s
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Wij hebben jaren terug ook een bank gekocht bij deze firma en zijn er niet te vrede mee.
Binnen een jaar zat er scheuren in en hebben ons op een niet nette wijze ons te moet gekomen.
Uitstellen om er voor te zorgen dat het buiten garantie termijn is en niks vergoeden.
Dit is voor mij dat ik geen zakken meer doe met deze firma.
Leuk om je te lokken maar uit eindelijk troep verkopen.
Als je zo je geld wil verdienen is het 1 sijfer voor jullie spullen.
wel triest als je zo als bedrijf je geld wil verdienen en ons zo laat met een kapotte bank.
Hopelijk ga jullie eens nadenken ook de verkopers zijn zeer opdringend met hun mooie praat.
Is maar goed dat ik niet in de uitzending bij was anders waren de foto's laten zien hoe de bank er nu is.
Dit is de eerste maar ook de laatste bank die bij jullie gekocht is maar nooit meer.
Er zijn ook meerdere dingen voor dat de bank geleverd was al mis gegaan.
Dit is nu hoe jullie nog steeds niet veranderd zijn in de verkoop praat en daar van zeker net op gewaardeerd word.
Een koude does zeker voor deze firma.
Binnen een jaar zat er scheuren in en hebben ons op een niet nette wijze ons te moet gekomen.
Uitstellen om er voor te zorgen dat het buiten garantie termijn is en niks vergoeden.
Dit is voor mij dat ik geen zakken meer doe met deze firma.
Leuk om je te lokken maar uit eindelijk troep verkopen.
Als je zo je geld wil verdienen is het 1 sijfer voor jullie spullen.
wel triest als je zo als bedrijf je geld wil verdienen en ons zo laat met een kapotte bank.
Hopelijk ga jullie eens nadenken ook de verkopers zijn zeer opdringend met hun mooie praat.
Is maar goed dat ik niet in de uitzending bij was anders waren de foto's laten zien hoe de bank er nu is.
Dit is de eerste maar ook de laatste bank die bij jullie gekocht is maar nooit meer.
Er zijn ook meerdere dingen voor dat de bank geleverd was al mis gegaan.
Dit is nu hoe jullie nog steeds niet veranderd zijn in de verkoop praat en daar van zeker net op gewaardeerd word.
Een koude does zeker voor deze firma.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 feb 2017 20:35
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Wij kunnen er over mee praten kopen een mooi model bankstel en bij aflevering blijkt het om een goedkoop namaak product te zijn uiteraard hebben wij direct geklaagd en zij gingen direct in de verdediging met het drijven dat je 30 tot 50 % anuleringskosten moet betalen als wij het bankstel niet afnamen wij hebben ons niet laten afschrikken Door hun ontmoediging beleid en zijn rechtstreeks naar een advocaat gegaan met het nodige bewijs materiaal zij lieten het er op aankomen en de dagvaarding was een feit echter een dag voor de zitting zijn ze alsnog overstag gegaan en hebben het VOLLEDIGE AANKOOPBEDRAG INCLUSIEF KOSTEN VOOR JURIDISCHE BIJSTAND terug betaalt omdat ze op zeker de zaak hadden verloren valselijk voorlichting is bij wet verboden dus kijk goed en luister aandachtig als je daar gaat kopen
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
@Ben_niet_gek , S&S is niet bij geschillencommissie aangesloten, en de stap naar de rechter blijft dan over om je recht te halen. Helaas is deze stap veelal te groot voor het type mensen waar S&S het van moet hebben.
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Wat voor "type" mensen bedoel je ?16again schreef:@Ben_niet_gek , S&S is niet bij geschillencommissie aangesloten, en de stap naar de rechter blijft dan over om je recht te halen. Helaas is deze stap veelal te groot voor het type mensen waar S&S het van moet hebben.
Wanneer je op het forum leest dat s&s wordt gedagvaard ze altijd schikken.
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Type: In mijn beleving zijn het vooral jonge mensen en mensen met een beperkte portemonnee die bij S&S aankloppen. In mijn beleving een categorie die zelf moeilijk zijn recht kan halen, en moeite heeft voorschotnota van advocaat te voldoen.....en het er dus maar bij laat zitten.
Re: Seats and Sofas: hoge annuleringskosten en slechte service
Ik merk wel dat veel S&S-slachtoffers moeite hebben met typen...Of zeg ik nou weer iets stigmatiserend? Het zal wel door de woede komen....