LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tommy Teleshopping

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest of nog gaan komen.
Gesloten
Radar
Site Admin

Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door Radar »

Kent u die irritante reclames op tv waarop de meest rare producten voorbij komen? Van uitschuifbare tuinslangen tot supersonische snij-apparaten, Tommy Teleshopping verkoopt het allemaal.

Wij ontvangen tientallen klachten over de werkwijze van dit bedrijf en besluiten zelf aan de slag te gaan bij Tommy Teleshopping, met verborgen camera. Maandagavond in Radar de wondere werkwijze van Tommy Teleshopping.

Maandag 3 oktober in Radar, 20:30 uur, bij AVROTROS op NPO 1

Heb jij wel eens iets gekocht bij Tommy Teleshopping? Deel je ervaring!

GJvdZ

Re: Tommy Teleshopping

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Sorry, maar als je je ergert aan deze reclames moet je toch eens iets met je leven gaan doen. Deze reclames moet je echt opzoeken, ze zitten niet in de reguliere reclameblokken, alleen op de telsell kanalen....

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

GJvdZ schreef:Sorry, maar als je je ergert aan deze reclames moet je toch eens iets met je leven gaan doen. Deze reclames moet je echt opzoeken, ze zitten niet in de reguliere reclameblokken, alleen op de telsell kanalen....
Helemaal mee eens

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Het is een compleet systeem, en als je er nu twee koopt krijg je er zes bij..
Maar wacht!
Hilarisch! Geen ervaring met kopen, wel die oude reclames. Wist niet dat ze dat nog deden. Zouden ze echt omzet genereren? Kan het me niet voorstellen

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

breien schreef:Ik zag de humor er wel van in. Al die valse beloften die ze met een stalen gezicht verkondigden alsof ze er zelf in geloofden. Hoe absurder de reclames waren hoe leuker. Ik ben toch een heel klein beetje te nuchter om Tommy Teleshopping of TellSell te geloven
Echt he? Kan me herinneren dat, toen Cartoon Network werd vervangen met een 24/7 infomercial kanaal wij toendertijd nog weleens CILIT BANG en andere onzin keken als er op de andere kinderzenders geen leuke cartoon was.

Als kind onder de 12 ervoer ik die idiote spots als grappig en belachelijk. Als je als volwassene er dan dingen koopt, tja... :roll:

Mucha

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Heb ooit in een ver verleden als 16-jarige vakantiewerk gedaan bij het distributiecentrum van TelSell. Het werk hield in dat je per dag ongeveer 3 zeecontainers met fitnessapparatuur leeg moest pakken. Deze gingen met hetzelfde tempo er ook ongeveer weer uit. Dit was dan de distributie voor de Benelux, Duitsland en Frankrijk.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik ben zelf zeer tevreden met 3 producten, alleen gekeken en niet daar gekocht.
Marktplaats bied ze meestal enkele maanden later gebruikt aan voor minder als 1/4 van hun hoge prijzen.

Dan zit er wel eens wat leuks tussen, en vooral ophalen, kun je eerst proberen en daarom van de 5 maar 3 gekocht!
Jammer voor die 2 die thuis bleven maar ik was het volledig met hun eens, zo snel mogelijk kwijt zien te raken!

:mrgreen:

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Tommy Teleshopping: Amusant als je echt, echt helemaal niets te doen hebt, en daar heb ik gelukkig nooit last van. Heb ik tijdens het werk niets te doen, dan type ik wel wat op Radar :D
Zolang Tommy mij niet actief en ongevraagd benaderd, is er toch niets aan de hand ?

misterzuinig

Ongelezen bericht door misterzuinig »

Als dat spul ven TellSell/Tommy zo goed zou zijn, waarom is het dan gewoon niet te koop bij de gewone winkels?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

misterzuinig schreef:Als dat spul ven TellSell/Tommy zo goed zou zijn, waarom is het dan gewoon niet te koop bij de gewone winkels?
het is gewoon te koop, blokker verkocht eerder dat roze-gekleurde schoonmaakmiddel van hun en die zelf oprollende tuinslangen ben ik ook al wel eens in gewone winkels tegen gekomen.

Op zich is het argument dat als het goed is het wel in de reguliere winkels te koop zou zijn niet helemaal correct, kijk bijvoorbeeld eens naar tupperware, hoewel ik het veel te duur vind, is het toch wel degelijk kwaliteit, en niet in de reguliere winkels verkrijgbaar(misschien tegenwoordig wel, maar vroeger kon je het alleen op demo-parties kopen)

Mucha

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Er zijn nu tuper ware winkels en het is nu ook te koop op de markt :D

Gesloten