LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gemeente en reïntegratie
Re: Gemeente en reïntegratie
Ik heb nog nooit in mijn leven een ambtenaar hard zien werken.
u is een uitzonderlijk geval hardewerker misschien moet u uw lichaam later eens aan te wetenschap ter beschikking stellen.
Kunnen de werklozen/bijstandsgerechtigden ook eens lachen.
Fantastisch gewoon hoe u zich opwind u slaapt s'nachts vast niet goed en word vast in toomgehouden door een flinke voorraad medicijnen.
P.S.
Gezien uw commentaar en kritiek is u zeker de afdelings clown van de sociale dienst waar u ahum "werkzaam bent"
Mijn zegen heeft u
Ga zo door
u is een uitzonderlijk geval hardewerker misschien moet u uw lichaam later eens aan te wetenschap ter beschikking stellen.
Kunnen de werklozen/bijstandsgerechtigden ook eens lachen.
Fantastisch gewoon hoe u zich opwind u slaapt s'nachts vast niet goed en word vast in toomgehouden door een flinke voorraad medicijnen.
P.S.
Gezien uw commentaar en kritiek is u zeker de afdelings clown van de sociale dienst waar u ahum "werkzaam bent"
Mijn zegen heeft u
Ga zo door
Harde werker:
Bij het UWV komen artsen en AD-en in verzet omdat het beleid te onmenselijk is in z'n uitwerking. Bij de ''sociale dienst'' zegt U rustig ''jammer''. Bij NIET kunnen, hebben we toch niet ineens onze volksaard weggeblazen en scheren nu alles over 1 kam??? Niet WILLEN, is wat anders, daar steun ik U met een ''harder'' beleid, maar ook dan nog met redelijke termijnen en bv aflopende uitkering.
Uw uitspraak geeft inderdaad aan dat U even ''doordraait''.Jammer voor mensen die willen maar niet kunnen
Bij het UWV komen artsen en AD-en in verzet omdat het beleid te onmenselijk is in z'n uitwerking. Bij de ''sociale dienst'' zegt U rustig ''jammer''. Bij NIET kunnen, hebben we toch niet ineens onze volksaard weggeblazen en scheren nu alles over 1 kam??? Niet WILLEN, is wat anders, daar steun ik U met een ''harder'' beleid, maar ook dan nog met redelijke termijnen en bv aflopende uitkering.
Zachte werker, de hele dag een kop koffie hijsen en bluffen over je nieuwe PC valt niet mee hoor. Dat is hard werken.
Ach ik heb die "harde werker " wel eens vaker op forums gezien.
Echt iemand die zich ontzettend druk maakt.
Echt iemand die zich ontzettend druk maakt.
Heb een weeekje herfstvakantie, dus kon ff komen kijken hier.
Ik verbaas me over harde werker. Beseft u niet dat werken veel geld kost en een WWB-uitkering dan helemaal niet meer toereikend is. Voor werk betaalt men namelijk reiskosten,moet men vaak meer medische onkosten (als gevolg van het uitgeklede ziekenfonds) maken, moet men 's avonds vaker een paracetemolletje nemen (vooral als men in onmenselijke omstandigheden onder veel te felle tl-verlichting afstompend werk in een sociale werkvoorziening moet doen zonder perspectief op een reguliere baan, etc).
De wachtlijsten voor mensen die de sociale werkvoorziening nodig hebben (bijvoorbeeld om structuur te krijgen, gevoel van eigenwaarde, etc) lopen maar op.
Hoe zou u het vinden als u morgen ontslagen wordt en iemand anders gaat met behoud van bijstandsuitkering hetzelfde werk doen als u nu doet?
En wat doen de gemeentelijke sociale diensten met goedgekeurde wao'ers die eigenlijk te ziek zijn om te werken?
Een bijstandsuitkering is een bedrag om net aan te kunnen overleven. Als men werkt kan men bijvoorbeeld niet een dagje niet eten (is met bijstandsuitkering noodzakelijk-zie ook de opkomst van vele voedselbanken).
En wat doet u als bijstandsconsulent om mensen naar een concrete duurzame baan te begeleiden?
Ik verbaas me over harde werker. Beseft u niet dat werken veel geld kost en een WWB-uitkering dan helemaal niet meer toereikend is. Voor werk betaalt men namelijk reiskosten,moet men vaak meer medische onkosten (als gevolg van het uitgeklede ziekenfonds) maken, moet men 's avonds vaker een paracetemolletje nemen (vooral als men in onmenselijke omstandigheden onder veel te felle tl-verlichting afstompend werk in een sociale werkvoorziening moet doen zonder perspectief op een reguliere baan, etc).
De wachtlijsten voor mensen die de sociale werkvoorziening nodig hebben (bijvoorbeeld om structuur te krijgen, gevoel van eigenwaarde, etc) lopen maar op.
Hoe zou u het vinden als u morgen ontslagen wordt en iemand anders gaat met behoud van bijstandsuitkering hetzelfde werk doen als u nu doet?
En wat doen de gemeentelijke sociale diensten met goedgekeurde wao'ers die eigenlijk te ziek zijn om te werken?
Een bijstandsuitkering is een bedrag om net aan te kunnen overleven. Als men werkt kan men bijvoorbeeld niet een dagje niet eten (is met bijstandsuitkering noodzakelijk-zie ook de opkomst van vele voedselbanken).
En wat doet u als bijstandsconsulent om mensen naar een concrete duurzame baan te begeleiden?
Lucia, wees verstandig en reageer niet meer op deze lomperik. Als hij al bij de sociale dienst werkt (en ik twijfel daar sterk aan) dan is hij zijn baan niet waardig.
Er werken over het algemeen toch geen prettige
mensen bij de S.D.
Heel veel met vooroordelen.
Heel veel die mensen intimideren/bedreigen.
Heel veel die mensen beschuldigen van dingen die niet waar zijn
Heel veel die onzin en leugens vertellen.
Heel veel die mensen kleineren en schofferen.
mensen bij de S.D.
Heel veel met vooroordelen.
Heel veel die mensen intimideren/bedreigen.
Heel veel die mensen beschuldigen van dingen die niet waar zijn
Heel veel die onzin en leugens vertellen.
Heel veel die mensen kleineren en schofferen.
Tja... ook een aantal die ''moeten'' van de politiek en om centjes te verdienen!
Ach ja, er is aan mij ook wel eens gezegd dat men vemoedde dat ik een dubbele agenda had. Ten eerste was dat niet zo en als men mij daar dan van verdacht waarom hebben ze er dan geen recherche op gezet. Intimidatie dus omdat men je niet in het hoekje krijgt waar ze je hebben willen. Ook is mij eens gevraagd waar ik mijn breedband internet verbinding van betaalde. Waar bemoeit zo'n geiten wollen sok zich mee? En dan nog de huursubsidie, die vroeg ik elk jaar zelf aan. Komt er zo'n ***** casemanager met de mededeling dat zij het wel ff zal nakijken of ik het goed heb ingevuld. Ja tuurlijk ***** ik ben achterlijk.
Last but not least ben ik eens niet komen opdagen bij een opvangcentrum voor debielen en andere probleem gevallen omdat ik weinig zin had om daar tussen te werken. Komt zo'n ***** mij even vertellen dat ik een alchohol probleem heb. Ik heb in mijn leven nooit geen druppel alchohol gedronken. Nee idd het zijn zeker geen fijne mensen daar bij die S.D.
Last but not least ben ik eens niet komen opdagen bij een opvangcentrum voor debielen en andere probleem gevallen omdat ik weinig zin had om daar tussen te werken. Komt zo'n ***** mij even vertellen dat ik een alchohol probleem heb. Ik heb in mijn leven nooit geen druppel alchohol gedronken. Nee idd het zijn zeker geen fijne mensen daar bij die S.D.
Dit is pas een gevaarlijke opmerking. Straks verzint iemand dat de RIB's rechercheurs in dienst moeten nemen naast uitsluitend ''bemiddelaars'' en verder alle ''begeleiding'' maar moeten stoppen, omdat dat tot nu toe de meeste tegenwerpingen heeft opgeroepen.waarom hebben ze er dan geen recherche op gezet
Dit is een interessant topic, met forse uitspraken. Interessant voor anderen die het forum voor het eerst bezoeken. Tot mn schrik zag ik dat ie op het punt stond (onderste plaats) om voorgoed uit beeld te raken. Blijf bij de tijd!, dagdromen over vervlogen tijden is een leuk tijdverdrijf, maar hou de topics waar het echt om gaat, in de gaten!
Van de week weer een gesprek met de klachtenambtenaar
naar aanleiding van mijn klachtenbrief.
Ik ben benieuwd hoe die zich hier uit praat.
naar aanleiding van mijn klachtenbrief.
Ik ben benieuwd hoe die zich hier uit praat.
Hallo, het gesprek is goed verlopen.
Een redelijke man die toegaf dat er fouten gemaakt
waren.
Het is naar tevredenheid opgelost.
Groet Langhaar.
Een redelijke man die toegaf dat er fouten gemaakt
waren.
Het is naar tevredenheid opgelost.
Groet Langhaar.
Eddie2,
Naar aanleiding van dit alles, is mij iets aangeboden.
Volgende week hoor je meer.
Groet langhaar.
Naar aanleiding van dit alles, is mij iets aangeboden.
Volgende week hoor je meer.
Groet langhaar.
Ben benieuwd, ik neem aan dat je een goede baan is aangeboden? of zoek ik het in de verkeerde hoek?
Ik denk dat Langhaar TOCH dat avondwerk op Schiphol heeft genomen... t blijft zo stil!
Eddie2, je zoekt het in de verkeerde hoek.
Was het maar waar dat mij een goede baan aangeboden was.
Groet Langhaar.
Was het maar waar dat mij een goede baan aangeboden was.
Groet Langhaar.
Lichtje, dat was toch een man die naar schiphol ging?
Groet.....................Langhaar.
Groet.....................Langhaar.
Klopt: 2 keer per jaar, in het voor- en najaar (bij de oude hap). Ik hoop U eens daar te ontmoeten!