LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GOED NIEUWS VOOR EEN AANTAL FORUMDEELNEMERS!!!

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Eddie2

Re: GOED NIEUWS VOOR EEN AANTAL FORUMDEELNEMERS!!!

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Hohoho J.J. en :idea: Langhaar reageert toch op uw meningen? Plaatst het in een quote en geeft daar in antwoord eigen ervaringen op. Ik kan het alleen maar met langhaar eens zijn, ik heb die ervaringen ook.

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

Nee Jan Jurk, geen wantrouwen, achterdocht en onwil.

Ik zeg precies zoals het is.

En dat het bij een RIB gaat zoals het gaat door allerlei
redenen om te overleven vind ik geen excuus.

Je hebt een keus.

Waar een wil is is een weg.

Lichtje

Ongelezen bericht door Lichtje »

Mijn probleem is, dat Langhaar een soort onaantastbaarheid neerzet dmv zijn ''stellingen''. Ofwel, je komt er niet door in dialoog met elkaar. Dat is toch de bedoeling van een Forum? :idea:

opa

Ongelezen bericht door opa »

lichtje
e leert altijd zelf het meest als je een ander wat uitlegt! Overigens; ergens heb ik je CV gezien op dit forum... kan en moet echt nog beter hoor! Dit zeg ik niet om je te kapittelen, maar werk nou gewoon aan jezelf en wees niet altijd jaloers op anderen die ergens -en heel erg als ze dat aan jou - wat aan verdienen. Jij zal toch ook niet voor elke cent die je ontvangt of ontving, altijd ''krom'' hebben gelegen? Idea
Dit is niet helemaal wat Lucia bedoeld..... Lucia moest juist geholpen worden door de RiB ipv dat Lucia de RiB ging helpen. :o
Laatst gewijzigd door opa op 06 nov 2005 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

opa

Mert alle respect, eigenlijk vindt ik dat langhaar vaak de vinger op de zere plek legt.
Misschien soms wat TE duidelijk of voor sommige iets te confronterend maar daar is niets mis mee. Ik hou daar wel van, draaikonten zijn er al genoeg in Nederland, toch :?:

Lichtje

Natuurlijk heeft dat RIB het slecht gedaan. Je kunt er voor kiezen om daar continu bij stil te staan en het zelfs te koesteren. Kom je daar verder mee, dan moet je dat zeker doen. :idea:

Eddie2

De spijker op zijn kop opa, die draaikonten zitten hier ook, maar je moet het spelletje gewoon meespelen.

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

Lichtje,

Ik koester het niet.

Er moet heel veel veranderen en daar ben ik mee bezig.

Een paar successen wat mijzelf aan gaat heb ik al geboekt.

En voor andere mensen ben ik ook hard bezig en er is
vooruitgang.

Als het mee zit ben ik volgende week weer een stap verder.

Langhaar

Lichtje

Er moet heel veel veranderen en daar ben ik mee bezig.
Succes! Graag zou ik daar nou juist ook wat meer van willen weten. We zitten hier met velen lijkt me, die ieder op zijn/haar manier wat wil veranderen en daar ook uiting aan geeft. Dus; Nou niet gaan reageren met iets van ''dat is nog opportuun o.i.d, maar: kom op met de geit! :idea:

opa

LICHTJE
Natuurlijk heeft dat RIB het slecht gedaan. Je kunt er voor kiezen om daar continu bij stil te staan en het zelfs te koesteren. Kom je daar verder mee, dan moet je dat zeker doen.
Ik wil er niet te lang over doorzagen.

Lucia heeft de mede cursisten geholpen maar de RiB consulente zat aan de koffie en heeft niets gedaan. De RiB heeft wel de centen opgestreken en dit vindt ik persoonlijk minimaal gesproken nogal heftig en kwalijk te noemen.
Hiermee probeer ik beetje terug naar de kern van deze hele kwestie te gaan. (heb het idee dat de kern beetje aan het vervagen is/was).

Tip voor Lucia,
Doe u klacht bij de RiB en zeg dat u hebt bewezen dat u veel beter dit werk kunt doen en de RiB de betreffende consulent moet ontstaan. Vervolgens laat u weten dat u graag bij de RiB wil komen werken.
Dit is DE oplossing voor dergelijke problemen. (humor) :lol: :lol:

Lichtje

Opa:
heb het idee dat de kern beetje aan het vervagen is/was
Het advies van zowel U als mijzelf aan Lucia is oprecht. Je kunt 2 kanten op. Doorklagen of met de opgedane ervaring verdergaan. Er is wel eens een verkeerd been afgezet, mijn tante wordt slecht verzorgd in het verpleegtehuis. Helpt het als ik alleen maar mopper? Overigens, wie nooit een fout gemaakt heeft, moet dat zeker even melden! Ik ben er van overtuigd dat de klachten zijn doorgekomen. Zullen we de klagers proberen te steunen door praktische tips en voor wie dat werkelijk kan, actie te nemen, of blijven we ze alleen steunen in geklaag? :idea:

kidcat

Ongelezen bericht door kidcat »

Lichtje,

Ik ben wel in voor tips en adviezen! Graag zelfs.

Al ben ik óók wel bij met een beetje steun als ik weer es wat te mauwen heb :wink:

Groet,
Kid CAT :P

Oude Rot

Ongelezen bericht door Oude Rot »

Weet je, Kidcat, het is juist goed dat mensen hun klacht hier neerzetten. Zelf deed U dat ZO duidelijk en helder geformuleerd, dat er ook concrete adviezen kwamen van ik meen haast alle deelnemers. U nam toen ook een besluit. Dat is natuurlijk wel een groot verschil met sommige anderen die op een drammerige manier in herhaling vallen om hun gelijk te bevechten dat er niets deugt. U mag dan ook terecht vragen om af en toe te miauwen als het soms ''tegen'' zit! :wink:

kidcat

Ongelezen bericht door kidcat »

Miauw! :wink:

vertaald:
Bedankt Oude Rot.

Groet,
Kid

Webbie

Ongelezen bericht door Webbie »

Tsjonge jonge wat een wijsheden ik ben ineens helemaal genezen
Wat een ongelofelijk domme opmerkingen
Vooral lichtje en JJ wil ik niet tegen komen in mijn leven.

Eddie2

Dat gevoel zal geheel wederzijds zijn, daar ben ik zeker van.

Jan Jurk

Ongelezen bericht door Jan Jurk »

@ ene Webbie..: Kunt u aangeven waarom u meent mij niet tegen te willen komen..? Hgroet, JJ

Lichtje

Ik snap wel, JJ, waarom bij Uw laatste vraag, de discussie staakte..... ook zelfcritisch blijven he? :idea:

Gesloten