LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IQ-nul

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
ron_bonanza

IQ-nul

Ongelezen bericht door ron_bonanza »

Ook ik heb helaas met een arbeidsdeskundige van r.i.b. Salto te maken gehad. Had volgens mij zijn opleiding bij de LOI gedaan want hij had op de administratie van een vervoersbedrijf gewerkt. Werd overspannen en koos voor een andere richting in zijn leven. Had hij dat maar nooit gedaan. Hoe kan in godsnaam iemand die geen reet afweet van de grote boze enge werkelijkheid, mensen helpen met scholing of werk??????
Dit soort bedrijven moeten accuut worden afgeschaft en alle reeds onterecht opgestreken IRO's moeten aan de mensen terugbetaald worden!!!!!!!
Afschaffen deze mafia :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Lodi

Re: IQ-nul

Ongelezen bericht door Lodi »

Haha mafia... het wordt steeds gekker :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Lodi
Geplaatst op: 14 Sep 2005 13:17 Onderwerp:

Haha mafia... het wordt steeds gekker
Jaaajaaaaaaaaaaaaaa Lodi, MAFIA.
Iemand die zich verrijkt aan de ellende van een ander is mafia!!!
Of weet jij een andere naam voor dit geldverspillend schorem. :twisted: :twisted: :twisted:

Lodi

Ongelezen bericht door Lodi »

Doktoren, chirurgen, juristen... allemaal mafia..?

reintegratiedetective

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

dat zo'n figuur je niet kan helpen is nogal duidelijk. Het is echter geen incident !!

Er is mij een geval bekend van een LOYALIS-consulent die via Bureau R. te M. aan een baan werd geholpen bij LOYALIS.

3x raden wat hij daarna deed toen hij "consulent" was;

uiteraard Bureau R. te M. aanprijzen bij zijn slachtoffers !! Ook al waren de resultaten van bureau R. te M. bedroevend, zelfs 0,0 (nul komma nul) en stuurde dat bureau alleen maar zinloze stapeltjes vacatures, toen nog bleef de LOYALIS-consulent het bureau R. te M. steunen !!!!!!!!!

Klachten bij LOYALIS hadden geen enkel effect; men stelde gewoon dat de klacht al was behandeld !! Een externe klachtenregeling via de NATIONALE OMBUDSMAN was niet meer mogelijk omdat LOYALIS de geprivatiseerde rechtsopvolger is van ABP.

p.s. een megaclaim tegen de eigenaar van bureau R. wordt voorbereid !!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

toch vreemd dat de reintegratiehandel geen enkel inhoudelijke discussie aangaat.

Men probeert uitsluitend via de bekende intimidatiemethoden om bepaalde gasten op dit forum in een kwaad daglicht te stellen.

ton1

Ongelezen bericht door ton1 »

inderdaad handel, er gaat veel geld om in deze "handel"........
pappen en nathouden heet dat!

tom.s.

tomaatje

Ongelezen bericht door tomaatje »

Je kunt beter zelf een cursus/opleiding gaan volgen dan je lot in handen te leggen van een reintegratie buro.

Nooit aan beginnen dus.

Gelukkig zijn er velen met mij die dat ook vinden :D

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar »

Tomaatje,

Zo is het.

Groet Langhaar

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Je kunt beter zelf een cursus/opleiding gaan volgen dan je lot in handen te leggen van een reintegratie buro
Je maakt me nou toch wel erg nieuwsgierig Tomaatski.

Voornamelijk naar de manier waarop je dan het lot in eigen hand hebt genomen.
Uit je voorgaande berichten begreep ik dat dat in jouw situatie niet tot de mogelijkheden behoorde.

tomaatje

Ongelezen bericht door tomaatje »

Ach het is nu toch wel een algemeen FEIT dat men niets maar dan ook echt totaal niets aan een reintegratie buro heeft.

en zeg nou eens eerlijk wie heeft nu eigenlijk profijt gehad van een reintegratie buro niet erg veel mensen lijkt mij.

Zonde van al het geld dus dichtdraaien die geldkraan.
maar goed het zal wel even duren voordat we eindelijk de berichten kunnen lezen dat een reintegratie buro toch niet zo'n succes is en dat het achteraf toch niet zo'n goed idee was om daar geld in te steken.

Besteed het geld liever aan mensen die een opleiding kunnen of willen volgen zodat de kans op werk groter wordt maar nee hoor men pompt het liever in reintegratieburo's met hun loze belofte's en aangzien de geldkraan nog steeds niet dicht is schieten ze als paddestoelen
uit de grond en profiteren ze over de rug van de werkzoekenden.

Laten we hopen dat er nu een kabinet komt die dat inderdaad gaat inzien en de bezem door de reintegratiebranche haald.

met vriendelijke groet,

uw tomaatski :twisted:

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Tomaat, sorry, dat kabinet zal er nooit komen, we mogen ons nu het rapalje naar huis is gestuurd (Hulde aan Loeselies) niet al te rijk rekenen.

De kans is groot dat ze met een minderheidskabinet nog even alle afbraak verder voortzetten. En ook al komen er verkiezingen het tuig zal dan gewoon verder regeren. En maar schreeuwen dat ze willen oogsten, ik vraag me af wat ze willen oogsten dan, waar ik ook om mij heen kijk zie ik de sociale en economische verloedering alleen maar verder toenemen.

Groet,

Edje2

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Reintegratieburo's zijn inderdaad zinloze eurosleurpers die weinig zoden aan de dijk zetten tomaat.

Eigenlijk hoopte ik op een bericht van uwer zijde welk scheurtje u in de muur heeft weten te ontdekken.

Bink007

Ongelezen bericht door Bink007 »

@tomaatje

Ik ben het volledig met je eens dat het een stuk zinvoller zou zijn wanneer het geld wat nu naar de RIB gaat benut zou worden voor opleiding. Feit is nu dat wanneer RIB willen investeren in opleidingen dat dit afgaat van hun € 5000. Je hoeft geen hoog IQ te hebben om te weten dat RIB dan niet staan te springen om hier dan veel geld in te stoppen.

Wat een geldverspilling!

Gesloten