Dat mensen gekwalificeerd zijn wil nog niet zeggen dat ze hun werk ook goed doen.Als 90% tijdig uitbetaald wordt betekend dit dat 10% van 500.000 werklozen = 50.000 mensen niet op tijd betaald worden.Over het algemeen zijn het gekwalificeerde mensen die hun werk goed doen. Feit is dat ruim 90% van de uitkering tijdig en correct worden betaald en dan wil ik niet voorbijgaan aan het gevoel van die mensen die niet-tijdig betaald worden want ik begrijp heus wel dat zij het moeilijk hebben
In het bedrijfsleven zou je met deze cijfers niet wegkomen.
Daar kan je met dit percentage fouten er op wachten dat je failliet gaat.
Mond op mond reclame.Voor je het weet zijn die 10% ineens 20% geworden enzovoorts.
Het gaat er hier om dat een aanvraag gemiddeld 3 a 4 maanden in de molen gaat voordat mensen betaald krijgen.
En zo gaat het met alle bureaucratische organisaties.Het duurt maar en het duurt maar en het duurt maar.Tot dat ze jouw geld moeten hebben dan moet het snel,sneller snelst en kan je binnen niet afzienbare tijd vele brieven ontvangen of je maar ff snel wil betalen.
Alle bureaucraten kunnen mij een hoop wijsmaken maar niet dat ze met volle enthousiasme de aanvragen verwerken.
Komt het vandaag niet dan morgen wel.