Mijn ervaringen met de ANWB rijschool te Amsterdam Sloterdijk zijn bijzonder slecht. Je moet erg goed op passen met wat voor een pakket ze je verkopen. Ik ben inmiddels 3000 euro kwijt en nog bezig, een vriend van mij heeft de teller stil kunnen zetten op 6000 euro.
Ik vind dat heel veel geld.
Het belangrijkste punt van bezwaar is, dat je eerst een som geld over moet maken en je geen enkele garantie krijgt op welke manier je lessen vervolgens geregeld worden. Als het de afdeling planning zo uitkomt proppen ze zo een kwart van je lessen in een dag, sturen foute planningen of veranderen zomaar van gedachten.
Op deze website zijn ook ervaringen te vinden van anderen, waarvan sommige echt bizar zijn:
http://edde.beket.nl/2004/02/anwb-rijopleiding/
Ik zit zelf overigens nog op antwoord te wachten op mijn klacht want ik wil in principe, nu ik een goede instructeur heb gevonden, wel verder bij deze school.
Wees gewaarschuwd, vraag door, bepaal zelf of je een tussentijdse toets wil hebben, en kijk goed na wat er op papier staat. En weet ook dat er geen enkele kwaliteitscontrole wordt gedaan bij de rijschool. Het predicaat ANWB zegt helemaal niets. De naam wordt alleen gebruikt, verder is er geen enkele kwaliteits garantie.