LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede rij-instructeursopleidingen

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Miss143
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2011 16:28

Goede rij-instructeursopleidingen

Ongelezen bericht door Miss143 »

Na heel wat rijopleidingsleed te hebben gelezen en gehoord, dacht ik dat het misschien een goed idee is om ook eens positieve berichten over rij-instructeurs opleidingen op dit forum te plaatsen.
Dit om aspirant rij-instructeurs een goed beeld te geven van welke opleidingsinstituten er zijn en welke ervaringen andere hiermee hebben.

Persoonlijk heb ik al mijn opleidingen bij de Verkeersacademie in Nieuwegein gedaan. Ik heb de rij-instructie cat B en C en de ris gedaan. Ook heb ik de marketingcursus(kadootje van de verkeersacademie) en 1 bijscholingscursus gevolgd.
Ik vond de opleiders bekwaam, praktijkgericht en ze waren ook bij de examens. Voor de cat B heb ik 6 uur rijles gehad(schijnt niet bij alle opleiders standaard te zijn)


Ben benieuwd naar ervaringen van andere

Top Cat
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2010 11:21

Re: Goede rij-instructeursopleidingen

Ongelezen bericht door Top Cat »

Faillissement Compact Opleidingen

Door het aangevraagde faillissement van Compact Opleidingen op 07-04-2011 is het topic waarna in dit bericht werd verwezen door de moderator verwijderd. Om deze reden heb ik dan ook dit bericht aangepast.

Inmiddels zijn er wel enkele andere topics door diverse forumgebruikers opgestart met informatie over Compact Opleidingen m.b.t. het aangevraagde faillissement. Enkele links kunt u hieronder terugvinden.

Ik wens iedere gedupeerde veel sterkte toe.

Met vriendelijke groet,

Top Cat

viewtopic.php?f=77&t=95634 [dit onderwerp bestaat niet (meer), de overige 3 nog wel. - de Moderator]

viewtopic.php?f=77&t=95576

viewtopic.php?f=77&t=95610

viewtopic.php?f=77&t=95628
Laatst gewijzigd door Top Cat op 09 apr 2011 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Miss143
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2011 16:28

Re: Goede rij-instructeursopleidingen

Ongelezen bericht door Miss143 »

Hallo Top Cat,

bedankt voor je reactie. Ben ook wel benieuwd naar ervaringen met Jongepier. Heb zelf getwijfeld tussen de verkeersacademie en jongepier en uiteindelijk voor de verkeersacademie gekozen

Mona Lisa
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 08:53

Re: Goede rij-instructeursopleidingen

Ongelezen bericht door Mona Lisa »

Hallo Miss143 en Top Cat,

Jammer dat er nog niet veel is gereageerd op je verzoek om positieve reacties.
Ik heb nog de oude stijl gedaan maar heb het helaas niet bij het opleidingsinstituut gevolgd waar jij het hebt gehaald.

Er kan een hoop verschil in zitten tussen de ene of de andere opleider, je hebt het getroffen blijkbaar. Ik vraag mij af of de RIS nu echt wel een toegevoegde waarde heeft voor de leerling, maar daar gaat je topic natuurlijk niet over.
Inmiddels werk ik al weer een tijdje als instructrice in regio Dordrecht-Rotterdam en hoor heel veel verschillende berichten over diverse opleiders van collega's.
In ieder geval wordt jouw ervaring door meerdere bevestigd weet ik.

In ieder geval ben ik het met jou en "Top Cat" eens dat het leuk zou zijn om meer positieve berichten over opleiders te horen. Het is namelijk een leuk vak en de opleiding is daar toch een deel van. Misschien reageer ik later weer.

Doeg,

Mona Lisa

delis
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2010 15:07

Re: Goede rij-instructeursopleidingen

Ongelezen bericht door delis »

van mijn ouwe docent heb ik gehoort dat compactopleidingen stopt. weten jullie meer?

Gesloten