Rijbewijsconcurrent adverteert met tarieven vanaf 29 euro per uur. Interessant. Aangezien ik de kwaliteit van de instructeur niet kan beoordelen ga ik voor de prijs. Aangemeld via de postcode. Wordt vervolgens keurig teruggebeld door een dame die zegt, vol te zitten. Dus probeer ik een ander. Helaas, de website blokkeert een ander kontakt omdat ze bang zijn dat ik overal een gratis proefles ga aanvragen. Dan maar gebeld naar het hoofdkantoor in Hilversum. Helaas, alleen bereikbaar met een postbus nummer. Maar ze zitten in hetzelfde gebouw als Kartbaan Coronel dus dan maar daarheen bellen en ja, via de receptie kom ik achter het telefoonnummer van de Rijbewijsconcurrent.
Dit is; 035-5239993. (Dan hoeft u het niet meer op te zoeken.)
Vervolgens zorgt deze dame keurig dat er door een rijinstructeur kontakt met mij wordt opgenomen.
Na de 1e proefles, die overigens netjes verliep, werd nadrukkelijk gevraagd om een contract te tekenen, hetgeen ik weigerde.
Bij bestudering van de tarieven kom ik tot de conclusie dat het wel meevalt met die voordelige tarieven. Ik haak tenminste af, want de plaatselijke rijschool, waarvan ik de (goede) kwaliteit wel kan beoordelen, blijkt uiteindlijk ook nog eens veel voordeliger te zijn.
Hieronder een overzicht van de tarieven;
Basispakket; 990 euro voor 15 lessen van 1 uur, een tussentijdse toets een praktijkexamen en theorie on line.
Een pluspakket A komt op 280 euro voor 8 lessen en een pluspakket B, komt daarna op 399 euro voor 8 lessen incl. een examen.
Voor 31 lessen en 2 examens ben je dus 1670 euro kwijt. Dan heb je in ieder geval vergelijkingsmateriaal als je wilt weten wat je kwijt bent.
Ga dus niet overhaast te werk, maar die 29 euro slaat echt nergens op.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende tarieven rijbewijsconcurrent + telefoonnummer
-
-
Re: Misleidende tarieven rijbewijsconcurrent + telefoonnummer
ik zou ook voor ze gaan werken maar ze hanteren van die misleidende tarieven. mensen trap niet in ga naar de rijschool in uw regio
mvg bvd
mvg bvd