In april 2009 heb ik contact gehad met Hans Volmers van all-in-solo. Hierin is besproken dat ik mijn betaald lesgeld van mijn rijopleiding A, waarvan ik geeneen les heb benut/gebruikt terug zou krijgen (85%), omdat ik mijn lessen om gezondheidsredenen niet kan voortzetten. Tot 3 keer toe is mij beloofd dat het bedrag van ruim 1100 euro gestort zou worden op mijn rekening. Ik ben nu 6 maanden en herhaaldelijke kreten verder en heb nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik hiermee doen?
Sanela uit utrecht
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleiding van all-in-solo
Re: Misleiding van all-in-solo
Heb je de algemene voorwaarden in huis? Wat staat daar dan precies in over dit onderwerp.
Als het goed is moet er een artikeltje over in staan hoe het zit als je door gezondsheidredenen niet verder kan met je rijopleiding voor A.
Als dat zo is dan staat er ook een termijn in. Misschien hoor je niks omdat hij dat termijn wil laten vervallen.
Mijn advies zou zijn ga eens goed na wat er in staat en schakel een deurwaarder/incassoburo in.
succes
Als het goed is moet er een artikeltje over in staan hoe het zit als je door gezondsheidredenen niet verder kan met je rijopleiding voor A.
Als dat zo is dan staat er ook een termijn in. Misschien hoor je niks omdat hij dat termijn wil laten vervallen.
Mijn advies zou zijn ga eens goed na wat er in staat en schakel een deurwaarder/incassoburo in.
succes