Instructeur 69 schreef:bprosman schreef:Mannen leeftijd + 20 vrouwen leeftijd + 25 lessen
Misschien komt het door mijn leeftijd
maar vind dit behoorlijk hoog liggen. Bij mij in de familie hebben ze het allemaal gehaald met zo rond de 25...30 lessen waarbij sommigen ook nog eens binnen die 30 lessen 2 keer op geweest zijn.
De gemiddelde leeftijd die in Nederland wordt bereikt is 80 jaar. In mijn Familie is er niemand op zijn/haar 80 ste overleden. Wel ver daaronder en tussen de 10 en 15 jaar later. Dus dat zal ook wel niet kloppen dan.
Vreemd vind ik altijd dat mensen zich na 25 jaar nog precies weten te herinneren hoeveel rijlessen ze precies gehad hebben. Wat ze vorige week dinsdag gegeten hebben is dan weer veel moeilijker te herinneren.
Als ik weer eens zo'n opschepperige vader bij een eerste les bij de auto krijg ("Ik hoop dat hij/zij het net zo goed doe als ik destijds. Ik had het in 15 lessen") dan vraag ik altijd of ze met mijn lesauto even willen fileparkeren. Maar dat vinden ze na 25 jaar in het bezit te zijn van het rijbewijs ineens moeilijk. Een simpel iets als fileparkeren
Niemand heeft die uitdaging tot nu toe aangenomen. Want in woorden zijn ze goed. Maar daden.
Nou instructeur...ik kan dat nog weten
omdat we vroeger leskaarten hadden...moet je toch weten.
Op die kaart noteerde onze intructeur precies kort bondig wat er gedaan was,les 10 bv file parkerrn,snelweg,straatje keren
Les 11 snelweg bla bla..les 18 asngevraagd theorie behaald...
Moet je toch weten??? Of was dit voor ue tijd...
Sterker ik had zo,n leuke tijd en man ook dat ik lessen in me kop heb xitten
Tja intucteur soms zit je goed,soms weten oude leerlingen nog een hoop...is ten voordele mijn oude intructeur die nu ouder is en nog steeds rijd,omdat er zoveel vraag naar hem is...zegt wel iets..
En oude leerlingen allemaal herkend...is goed teken,heb je goede tijd aan leerling gegeven ..niet voor niks slagingspercentage in 1 x heel hoog...gewoon eerlijk...zegt ook gerust,stop er maar mee,doet dit jezelf niet aan..
Dus ja na zoveel jaar topperr..weet alles nog zelfs de regel...binnen spiegel buiten spiegel over je svhouder,hoorstem nog in kop...nou..dat na zoveel jr
en hoop ellrnde erna gehad en nog,goed geheugen toch wel