Zo had ik gekozen om een proefles te gaan volgen bij All in solo die ik toevallig tegenkwam op internet en het was een leuke aanbieding met korting van 200 euro op de cursus. De proefles ging prima al zat er inmiddels ruim twee jaar tussen de vorige rijschool in en nu en zo besloot ik om met een minimaal aantal benodigde lessen van start te gaan. Cursusgeld werd netjes verspreid over een half jaar, ik had geen haast. En het is toch altijd een aardig totaal bedrag. Helaas na laatste automatische afschrijving van mij rekening werd de bedongen korting niet in mindering gebracht op het totaalbedrag en heb ik gebeld om te informeren hoe dat zat. Nee die korting was allang berekend in dat totaal bedrag dat ik reeds had betaald. Want normaal was de cursus 200 euro duurder. Oke, dit is niet te controleren maar gaan ervanuit dat dat klopt.
Na een les of 9 te hebben gehad werd het slecht weer met sneeuw en dergelijke rond de kerst heb ik voor het laatst eenmaal gereden want de bertreffende instructrice beschikt niet over een auto met winterbanden dus wilde niet rijden met slecht weer. Op zich ook geen probleem echter ben ik door mijn werk maar de helft van de tijd thuis en de overige in het buitenland.
Inmiddels is er veel voor mij veranderd. Ik ben nu bijna 5 maanden zwanger en wil toch graag mijn rijbewijs gaan halen. Ik heb begin februari (door drukte werkzaamheden) opnieuw contact opgenomen om te bespreken hoe we te werk gingen met het vervolgen vd lessen. Nee ik moest eerst mijn theorie gaan halen en dan pas mocht ik weer gaan lessen. Oke, ik heb dus inmiddels theorie gedaan en helaas gezakt op een puntje teveel nu de eerste keer, na de online cursus te hebben gedaan van hen.
Toen heb ik toch nog maar weer gebeld met de instructrice hoe dat nou zit want ik wil graag verder lessen! Dus ik heb verzocht om mij door te geven hoeveel lessen ik nog tegoed heb. Want ik snapte even de reden niet echt waarom ik niet verder kan lessen. Ik heb dus pas 9 lesuren gelest en heb nog 20 lesuren staan! Das wel veel toch om te bewaren tot een examen.
Nu ga ik nogmaals examen doen binnenkort, want ik wil heel graag mijn examen kunnen gaan halen en niet hoogzwanger straks met een enorme buik achter het stuur zitten
Hopelijk gaat het de twee keer wel lukken en wie kan mij eventueel vertellen of ik recht heb op een vergoeding of vergoeding van dat twee keer theorie examen doen? Ik dacht dat ergens te lezen daarstraks. Altijd handig om te weten.
Alvast bedankt