LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantievoucher rijbewijsconcurent

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
len22
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2009 18:59

Vakantievoucher rijbewijsconcurent

Ongelezen bericht door len22 »

Beste iedereen,

Ik heb een hele tijd geleden al een mailtje gehad van de rijbewijsconcurent dat ze een SUPER mooie aanbieding hadden voor mensen die bij de rijbewijsconcurent gaan lessen en gelest hadden!

Ze hadden een vakantie voucher voor maar liefst €95,00 voor een vakantie die je door het HELE jaar kon boeken. 2 weken naar Egypte op een boot (wat ik persoonlijk niet zo zoek!) of 1 week naar Turkije!

Dit leek mij ook een hele mooie deal dus ik heb zo'n vakantievoucher gekocht!

Nu blijkt (een aantal maandjes later) dat ze alles ingetrokken hebben en iedereen zijn geld terug geven! Ik wacht daar nu al een HELE tijd op en een vriendin van mij ook!

Ik heb daarop een vrouw (die aangesloten is bij de rijbewijsconcurent gebeld en gesproken) en die is naar het hoofdkantoor gegaan en heeft mij verzekerd dat alles goed kwam als ik een mailtje zou sturen!

Ik heb dit gedaan en daarop niks terug gehoord van de rijbewijsconcurent. ZEEEEER vervelend! Die vriendin van mij idem dito!
Ik heb haar nogmaals gebeld waarop zij (zegt ze) weer naar het hoofdkantoor is gegaan en mij daarop terug belde dat echt alles goed kwam maar dat het ontiegelijk druk was natuurlijk nu alles terug gegeven moest worden!

Nu een maand of wat later heb ik dus nog niks ontvangen en ben ik het een beetje beu!!!

Ik ben nu dus op zoek naar nog meer gedupeerde en wou een rechtzaak aan gaan spannen tegen de rijbewijsconcurent!
En met zijn alles sta je sterk zeggen ze dus... Wie ook gedupeerd is laat het mij ajb weten dan kunnen we er mischien iets met zijn allen aan doen en er dus mischien een eind aan maken!

Hopende op jullie reactie!!!!

Len van Leeuwen

len22
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2009 18:59

Re: Vakantievoucher rijbewijsconcurent

Ongelezen bericht door len22 »

Ik ben er hard mee bezig! Locatie zal naar alle waarschijnlijkheid een heel moeilijk iets worden!

Ik zou gisteren gebeld worden door de directeur maar helaas net zoals afgelopen woensdag donderdag en vrijdag!

Ik ga nu dus weer bellen en als je mij anders even toevoegd op msn ofzo!
Ik weet namelijk niet hoe ik prive berichten moet sturen enzo!

M.v.g. len

len22
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2009 18:59

Re: Vakantievoucher rijbewijsconcurent

Ongelezen bericht door len22 »

Beste grasmaaier,

Ik heb gisteren Hans Bakker gesproken en hij heeft alles nagekeken en heeft vervolgens netjes de € 95,00 terug overgemaakt op mijn rekening! Als jij ook je geld terug wilt moet je een e-mail sturen naar [email protected] en referenen aan Lennart van Leeuwen!

Hopende jou zo geholpen te hebben!

M.v.g. Len

chickkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2009 23:07

Re: Vakantievoucher rijbewijsconcurent

Ongelezen bericht door chickkie »

Bakker mag deze vakanties niet meer verkopen sinds de reisorganisatie zijn oplichtingspraktijken over zich heen kreeg.
Zij hebben hem trouwens gedaagd voor de rechter!
www.travelpass.nl

delis
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2010 15:07

Re: Vakantievoucher rijbewijsconcurent

Ongelezen bericht door delis »

sorry hoor, maar wie trapt hier in. 95 euro.
vkantie boeken bij een rijschool (nou ja, eerder: niet als betrouwbaar bekend zijnd marketingbureo) is hetzelfde als brood kopen bij de slager. slager? mag ik een krentenbol?

Gesloten