Er zijn 3 resultaten gevonden
- 30 nov 2009 21:19
- Forum: Energie
- Onderwerp: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
- Reacties: 18
- Weergaves: 2522
Re: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, ik hoor goede verhalen over de VLB maar ik krijg toch het gevoel dat ik iets aanschaf voordat ik weet wat het inhoud.
Ik geloof direkt dat hun bedoelingen goed zijn, maar ik ga geen overeenkomst aan op hun mooie blauwe ogen.
Met het tekenen van deze ...
Ik geloof direkt dat hun bedoelingen goed zijn, maar ik ga geen overeenkomst aan op hun mooie blauwe ogen.
Met het tekenen van deze ...
- 29 nov 2009 23:54
- Forum: Energie
- Onderwerp: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
- Reacties: 18
- Weergaves: 2522
Re: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
Ik geloof het direkt dat de Vastenlastenbond de beste bedoelingen heeft, maar het blijft nog altijd zo dat je waar je voor tekent aan gehouden kan worden.
Ik denk dat deze bewoording net iets te algemeen is in de voorwaarde, het wel of niet van toepassing zijn van de volmacht is een ruim begrip.
Ik ...
Ik denk dat deze bewoording net iets te algemeen is in de voorwaarde, het wel of niet van toepassing zijn van de volmacht is een ruim begrip.
Ik ...
- 29 nov 2009 21:09
- Forum: Energie
- Onderwerp: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
- Reacties: 18
- Weergaves: 2522
Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
Ik ben vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe energie leverancier en kwam uit op Vastenlastenbond, ik zag hier veel positieve opmerkingen, ik hun aanbieding vergeleken met de rest en het zag er goed uit, dus ik heb besloten om over te stappen.
Nadat ik mijn gegevens ingevuld had kreeg ik een ...
Nadat ik mijn gegevens ingevuld had kreeg ik een ...
