Er zijn 3 resultaten gevonden

door Umbie
30 nov 2009 21:19
Forum: Energie
Onderwerp: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
Reacties: 18
Weergaves: 2522

Re: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst

Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, ik hoor goede verhalen over de VLB maar ik krijg toch het gevoel dat ik iets aanschaf voordat ik weet wat het inhoud.

Ik geloof direkt dat hun bedoelingen goed zijn, maar ik ga geen overeenkomst aan op hun mooie blauwe ogen.

Met het tekenen van deze ...
door Umbie
29 nov 2009 23:54
Forum: Energie
Onderwerp: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
Reacties: 18
Weergaves: 2522

Re: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst

Ik geloof het direkt dat de Vastenlastenbond de beste bedoelingen heeft, maar het blijft nog altijd zo dat je waar je voor tekent aan gehouden kan worden.

Ik denk dat deze bewoording net iets te algemeen is in de voorwaarde, het wel of niet van toepassing zijn van de volmacht is een ruim begrip.
Ik ...
door Umbie
29 nov 2009 21:09
Forum: Energie
Onderwerp: Vastenlastenbond vreemde overeenkomst
Reacties: 18
Weergaves: 2522

Vastenlastenbond vreemde overeenkomst

Ik ben vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe energie leverancier en kwam uit op Vastenlastenbond, ik zag hier veel positieve opmerkingen, ik hun aanbieding vergeleken met de rest en het zag er goed uit, dus ik heb besloten om over te stappen.
Nadat ik mijn gegevens ingevuld had kreeg ik een ...