LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanmelden/stuitingsbrief

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
sabrientjeappelsientje
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:35

aanmelden/stuitingsbrief

Ongelezen bericht door sabrientjeappelsientje »

Hallo allemaal,

Vorige week hoorde ik op de radio over de gerechtelijke uitspraak inzake Aegon/Sprintplan. Ik heb gelijk mijn vader ingelicht.
Hij is er namelijk ook ingetuind op 01.10.1999. 5 jaar lang, iedere maand fl. 200 dat is in totaal fl. 12.000 (EUR5445).

Hij dacht lekker een centje te kunnen sparen voor zijn ouwe dag. Dat beweerde de tussenpersoon (drs H.E. van der Meij Financieel Adviseur van spaarbeleg) ook die gezellig met een bakje koffie bij ons aan de huiskamertafel zat en vertelde dat je gegarandeerd je ingelegde geld terugkreeg. :x Waar staat anders het woord "garantie" voor? Achteraf had hij het beter op een spaarrekening kunnen storten. Dan had hij ieder jaar de rente gehad i.pv. betaald. :(

Mijn vader is zo'n type die geen verstand heeft van beleggen en ik denk dat daar nog zo'n honderdduizen mensen van zijn. Maarja, je denkt zo's adviseur zal wel weten waar hij over praat. En de waarheid spreken!!!!!

Ik ben heel erg blij te lezen dat er allerlei collectieve acties zijn opgestart (wisten mijn vader en ik niets van af eerlijk gezegd).

Kan mijn vader zicht nog aanmelden bij Sprintplanclaim.nl? Ondanks dat zijn sprintplan al op 30 september 2004 is afgelopen? Ik heb net even op de site gekeken, maar als ik op aanmelden klik, krijg ik een foutmelding (pagina kan niet worden weergegeven).
En heeft zo'n stuitingsbrief nog zin?

Ik hoor graag of ik mijn vader nog op een andere manier kan aanmelden......en of we ook zo's stuitingsbrief de deur uit moeten doen.

Samen staan we sterk! Ik sluit me er bij aan.

Alvast hartelijk bedankt.

Groetjes,

SabrientjeAppelsientje

amico
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:12

Re: aanmelden/stuitingsbrief

Ongelezen bericht door amico »

Hoi Sabrientje

Jazeker kan je je nog aanmelden bij sprintplanclaim, altijd doen.
Heb net op de site gekeken voor je, maar ik krijg ook een beveiligingsfout.
Probeer het anders morgen nog even. groetjes

sabrientjeappelsientje
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:35

Re: aanmelden/stuitingsbrief

Ongelezen bericht door sabrientjeappelsientje »

Hoi Amico,

bedankt voor je snelle reactie!
ik ga het morgen gewoon weer proberen.

Thanx!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: aanmelden/stuitingsbrief

Ongelezen bericht door singsing »

Sabrientje-en-nog-meer! Er is een brief (zonder namen etc.) op www.dft.nl gezet, ga naar forum tik in AEGON en ik dacht het draadje iets van Wijzen of zo.
Een of andere zegt daar dat u naar AEGON kan bellen, uw verhaal vertellen en dan komt alles goed, toch maar effe proberen!!
Graag verneem ik de reactie van Spaarbeleg welke ik wil presenteren op www.dft.nl

Gesloten