LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aegon/Spaarbeleg verdiende 600 miljoen aan SprintPlan
Aegon/Spaarbeleg verdiende 600 miljoen aan SprintPlan
Vandaag (woensdag 21 juli ) gelezen in Dagblad de Telegraaf.
Aegon verdiende 600 miljoen euro aan het SprintPlan. Géén van de 100.000 sprintplan-deelnemers heeft ooit een cent aan het SprintPlan verdiend.
Oplichters zijn het !
Ik kan niet begrijpen dat er geen opstand uitbreekt tegen Aegon en Spaarbeleg. Boycotten moeten we ze, tot minstens het eind van het volgende millennium.
Aegon verdiende 600 miljoen euro aan het SprintPlan. Géén van de 100.000 sprintplan-deelnemers heeft ooit een cent aan het SprintPlan verdiend.
Oplichters zijn het !
Ik kan niet begrijpen dat er geen opstand uitbreekt tegen Aegon en Spaarbeleg. Boycotten moeten we ze, tot minstens het eind van het volgende millennium.
Re: Aegon/Spaarbeleg verdiende 600 miljoen aan SprintPlan
Er zijn meer krachten aan het werk dan de onwetende leek denkt.
Er lopen acties om de raad van bestuur (de hoofddaders) beentje te lichten
Groeten
Er lopen acties om de raad van bestuur (de hoofddaders) beentje te lichten
Groeten
Mooi zo.
Ik hoop dat het ze lukt.
Groeten
Ik hoop dat het ze lukt.
Groeten
Ik sta deze week waarschijnlijk weer in de financiele telegraaf met mijn nieuwste actie
Laat maar horen die actie.............
We blijven op een positieve afloop!
We blijven op een positieve afloop!
Aanpakken die gasten... Aegon(Spaarbeleg) terugbetalen!!
Bij de 600 miljoen Euro die Aegon/Spaarbeleg verdiende aan de slachtoffers, dient ook nog bedacht te worden dat het SprintPlan een garantieproducts is. De verliezen van circa 100.000 SprintPlan-deelnemers zijn niet het gevolg van de beurscrash (zoals dit, ten dele, wel het geval is bij de leaseproducten van Dexia), de koerswaarde van het Aegon Garantiefonds is namelijk afgedekt tegen koersdalingen. De verdiensten van Aegon (die 600 miljoen) zijn dus als rente- en beheerskosten rechtstreeks bij de deelnemers vandaan gekomen. De totale verliezen van de deelnemers (600 miljoen euro) staan preces in spiegelbeeld met de verdiensten van Aegon/Spaarbeleg (600 miljoen euro). Kortom, een grote geldklopperij.
Beste forummers,
Ik heb zo'n 2 jaar geleden al diverse acties middels brieven naar Spaarbeleg en een gesprek met hen ondernomen. Maar tevergeefs, ze blijken zich middels kleine letterjes in te dekken.
Wie heeft er nog suggesties voor verdere stappen? Het contract van mijn vriend loopt komende december af en die van mij in maart 2006.
Tenslotte, wij hebben beide ook een wereldplan (dat is niet op basis van leasen, maar een zelf ingelegd bedrag). Dit plan is tot nu toe ongeveer met 1/3 gedaald (en loopt nog tot 2006), terwijl het ingelegde bedrag 100% gegarandeerd wordt. Zijn er wellicht ook andere die daar op basis van de verkoopmethoden andere ideeen bij hadden?
Ik hoor het graag.
Groeten, Femke
Ik heb zo'n 2 jaar geleden al diverse acties middels brieven naar Spaarbeleg en een gesprek met hen ondernomen. Maar tevergeefs, ze blijken zich middels kleine letterjes in te dekken.
Wie heeft er nog suggesties voor verdere stappen? Het contract van mijn vriend loopt komende december af en die van mij in maart 2006.
Tenslotte, wij hebben beide ook een wereldplan (dat is niet op basis van leasen, maar een zelf ingelegd bedrag). Dit plan is tot nu toe ongeveer met 1/3 gedaald (en loopt nog tot 2006), terwijl het ingelegde bedrag 100% gegarandeerd wordt. Zijn er wellicht ook andere die daar op basis van de verkoopmethoden andere ideeen bij hadden?
Ik hoor het graag.
Groeten, Femke
Femke
Ik heb mijn SpPlan tot het minumum verlaagd, nadat ik eerst de zekerheid had gevraagd om geen restschuld te houden.
Elders op dit forum heb ik de berekening staan.
Doorgaan = duurst
Afkopen = nog steeds duur
Verlagen = minst duur
Ook bij de laatste regel staat duur, want dat is het natuurlijk al die voor spek en bonen die oplichterszakken van Aegon/SpBeleg vullen.....
Ik heb mijn SpPlan tot het minumum verlaagd, nadat ik eerst de zekerheid had gevraagd om geen restschuld te houden.
Elders op dit forum heb ik de berekening staan.
Doorgaan = duurst
Afkopen = nog steeds duur
Verlagen = minst duur
Ook bij de laatste regel staat duur, want dat is het natuurlijk al die voor spek en bonen die oplichterszakken van Aegon/SpBeleg vullen.....
Ik had ook een wereldplan. Hij is inmiddels afgelopen met een verlies van +/- 40%. De inleg werg niet gegarandeerd, er zou een 25% bonus uitgekeerd worden. Over 5 jaar gezien best redelijk. Helaas heb ik die niet gekregen, omdat het 25% over de winst blijkt te zijn. Die is er niet gemaakt, dus al met al met de hoge kosten een slecht product voor mij gebleken.
wie kan mij vertellen of er al een stichting is voor deze oplichters praktijken ). ik ben bij de stichting GeSp voor sprintplan en zij houden zich niet met wereldplan bezig wel wil ik er iets aan doen.[/b]