Ik ben lid van de vereniging consument en geldzaken welke een gerechtelijke procedure hebben lopen tegen sprintplan/aegon, een ieder wel bekend.
Nou heb ik zitten kijken op hun website maar heb nog een vraagje...
Als er een uitspraak komt, op wat voor termijn dan ook, wat voor uitspraak dan ook, hoe gaat de VCG dan te werk? Stel het is positief de uitspraak, we krijgen geld terug, gaat aegon dan alle leden uit betalen? gaat Aegon een ieder persoonlijk benaderen, benaderen de gedupeerden aegon, moeten de gedupeerden vcg benaderen??? En stel je bent niet lid van vcg, krijg je dan niet uitbetaald? Kortom wat doet vcg als de uitspraak er is?
Dit is uiteraard een mogelijkheid, de uitspraak is er nog lang niet en of hij positief of negatief uitpakt weet nog niemand, maar voorals nog kan ik opmaken uit de site dan we aan de winnende hand zijn, of heb ik het mis?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Consument en geldzaken vs aegon
Re: Consument en geldzaken vs aegon
Lijkt me een vraag die je rechtsstreeks aan Consument & Geldzaken moet stellen (indien je lid bent !)
Naar mijn inschatting zal het als volgt gaan.
Zodra er een defintief vonnis is waarin Aegon/Spaarbeleg is veroordeeld, dan zal Spaarbeleg gevolg moeten gaan geven aan de strekking van dit vonnis. Zou Spaarbeleg dit niet doen, dan (denk ik) dat de Vereniging Consument & Geldzaken voor honderden miljoenen euro's beslag gaat leggen op gebouwen en bezittingen van Aegon/Spaarbeleg.
Voor de hand ligt dat Spaarbeleg het niet zo ver zal laten komen en met Consument & Geldzaken in overleg zal gaan om de bij Consument & Geldzaken aangesloten gedupeerden schadeloos te stellen op de wijze als in het (eind)vonnis vermeld.
Naar mijn inschatting zal het als volgt gaan.
Zodra er een defintief vonnis is waarin Aegon/Spaarbeleg is veroordeeld, dan zal Spaarbeleg gevolg moeten gaan geven aan de strekking van dit vonnis. Zou Spaarbeleg dit niet doen, dan (denk ik) dat de Vereniging Consument & Geldzaken voor honderden miljoenen euro's beslag gaat leggen op gebouwen en bezittingen van Aegon/Spaarbeleg.
Voor de hand ligt dat Spaarbeleg het niet zo ver zal laten komen en met Consument & Geldzaken in overleg zal gaan om de bij Consument & Geldzaken aangesloten gedupeerden schadeloos te stellen op de wijze als in het (eind)vonnis vermeld.