LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
piet1
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2005 23:22

"dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door piet1 »

het debacle van sprintplan/spaarbeleg heeft ook de interesse opgewekt van "het dagblad van het noorden". zij zijn op zoek naar een of meerdere personen die hun verhaal kwijt willen over hun wan-avontuur met spaarbeleg. voorwaarde is dat u of jij wel in de noordelijke provincies van ons land moeten wonen.
het kan nooit kwaad om zo veel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan deze zaak, mede met het oog op de op handen zijnde rechtszitting op 6 oktober. tot nu toe is de pers bijzonder karig geweest in zijn berichtgeving met uitzondering van het a.d., die wel het nodige heeft gepubliceerd.
om in contact te komen met de redactie van "het dagblad van het noorden, kunt u zelf bellen of dit eventueel via mij doen.
tot nu toe heb ik contact proberen te leggen met alle landelijke dagbladen en bepaalde televisie programmamakers met als resultaat: geen enkele reactie. het lijkt me dus verstandig om wel in te gaan op dit aanbod van bovengenoemde krant.
piet1.

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Goed initiatief van je, Piet1!


http://www.vervroegdeverkiezingennu.nl/

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door singsing »

Wij zullen het zelf moeten doen, dat is duidelijk, ook het aantal reacties
neemt af maar zal weer enorm toenemen na de uitspraak, kranten schrijven liever over lintjesknipperij dan een gedegen document over Nederland's grootste oplichters AEGON.
We shall see, de SingSing stopt in ieder geval niet, wij gaan door tot wij
alles terug hebben, inleg + rente + renteverlies tot de dag van uitbetaling, strijdt mee!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Sing,

Is het niets voor jou om dit te doen? Volgens mij kan jij het allemaal erg goed verwoorden. Vind je bijdragen hier constructief.. :lol:

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door singsing »

Cornelia, Piet / Peewee / Jurist, deze personen zitten veel beter in de
materie dan ik, zij zijn gebrandmerkt met een ander soort invalshoeken,
echter wil ik en ben daar toe bereid een verslag doen hoe krom AEGON is, welke smerige praktijken er gaande zijn geweest bij AEGON, wat er
voor vage berichten en antwoorden zijn verschenen van die club.
Rendementen die totaal niet overeen komen met jaaroverzichten, dividenten die nooit zijn uitgekeerd, de totale vaagheid of er wel iets is
aangekocht, al met al kan ik stellen dat AEGON op een zeer lage manier over de rug van hardwerkende mensen diefstal heeft gepleegd!
Dat mag niet alleen in de krant, dat moet iedere dag in de pers!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!

piet1
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2005 23:22

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door piet1 »

Aan Singsing
Voor het eerst zie ik iemand duidelijk onder woorden brengen wat bij veel mensen, soms vagelijk, in hun hoofd omgaat.
Je hebt het over het grote aantal onduidelijkheden cq onwaarheden in de informatieverstrekking van Aegon aan hun (voormalige!) klanten.
Ik ga er van uit dat je bij Aegon naar al deze niet verstrekte informatie mondeling hebt geinformeerd. Heb je dat ook schriftelijk gedaan?
Wat waren hun antwoorden? Staat er iets op papier!
Ik wijs er nogmaals op dat Het dagblad van het Noorden wil schrijven over een gedupeerde. Aangezien je in Nederland vrijheid van meningsuiting hebt kun je natuurlijk ook je opmerkingen op het forum van Radar bij de krant kwijt. Volgens mij ben je ook heel goed op de hoogte van sidelines.
Je vindt dat er moet worden gereageerd, geprotesteerd etc.?
Helemaal mee eens!
Nu daag ik je toch een beetje uit (omdat ik vertrouwen in je heb, net als een groot aantal anderen op het radarforum) om contact op te nemen met de krant.
Wacht niet te lang. Afgelopen vrijdag sprak ik met de redactie en een aanbod kan soms over gaan.

Piet1

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Piet1

Daarom denk ik dat de Sing een goede is. Hij heeft meerdere dingen in zijn hoofd zitten en veel zaken uitgezocht! Ook is hij gedupeerde..

Ik denk dat Sing de ideale kandidaat is :D

Ons geld terug!
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:31

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door Ons geld terug! »

Denk er over na maar wanneer we als groep gaan wordt het wel een zeer
zwaar artikel voor AEGON, we kunnen dan alle kanten belichten, op het gebied van feiten / beleving / enz. enz. het kan op die manier een impuls zijn voor velen de strijd opnieuw aan te gaan en zelf ben ik er
zeker van dat geen enkele rechter onder nietigheid uit kan, dus wanneer
de medestrijders het met mij eens zijn doe ik mee!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!

Sing

piet1
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2005 23:22

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door piet1 »

Hallo Sing,
Ik kom toch nog even terug op je voorgaande opnerkingen t.a.v. Aegon.
Je hebt het voortdurend over bedrog etc. Je noemt ook de niet uitgekeerde dividenten, mogelijk een niet volledige inzet van beleggingsgeld in aandelen etc.
Nu heb ik gevraagd of je dit aantoonbaar kunt maken: Heb je correspondentie gevoerd, wat waren de antwoorden, etc.
Het is natuurlijk mooi als we in beweging blijven, maar het wordt natuurlijk wel geloofwaardiger als je met harde bewijzen komt: En dan naar de krant!!
"Iedereen" die deze site leest verwacht nu ook een geloofwaardig antwoord.

Trouwens, wanneer je op google de volgende zoekwoorden intoetst kom je heel interessante artikelen tegen: Rechtbank, Utrecht, Srintplan/Spaarbeleg
Piet1

Anti-spaarbelegger
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 aug 2004 15:47

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door Anti-spaarbelegger »

Wat keihard de waarheid is en wat dus ook aantoonbaar is, is dat Aegon met Spaarbeleg Sprintplan met verschrikkelijke misleidende brochures miljoenen nederlands heeft bestookt. Mensen dachten na het lezen van die folders en brochures dat ze mooi konden sparen met de maandelijkse inbreng en na 5 jaar dan een leuk kapitaal hadden. Over beleggen met geleend geld werd geen woord over gesproken in de misleidende bochures en folders! Alle mensen zijn er dus ingetrapt en zijn al hun geld kwijt. Ze zijn allemaal opgelicht door Aeagon!!!

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Anti-spaarbelegger dus in de krant? :)

thai
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 aug 2005 02:58

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door thai »

jammer dat je in het noorden moet wonen,ik had graag met die krant
willen praten over sprintplan,maar ik woon in Rotterdam.Ik betaal het
geboefte van spaarbeleg al 2 jaar niet meer,en ik begrijp niet waarom
zij mij niet voor de rechter dagen,of zouden ze de mensen willens en
wetens opgelicht hebben,ik denk het laatste.

groeten thai

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door peewee »

Thai,

In Rotterdam en omgeving verschijnen ook meerdere dagbladen toch.
Walter Devenijns, journalist van het Algemeen Dagblad, heeft de afgelopen periode regelmatig aandacht geschonken aan aandelenlease. Helaas voornamelijk aan Dexia en niet zo zeer aan Spaarbeleg/SprintPlan. Wellicht is hij te porren voor een artikel over de kwalijke gang van zaken bij het SprintPlan.

Op 6 oktober a.s. vinden de zg. slotpleidooien plaats bij de Rechtbank Utrecht in de rechtszaak van de Vereniging Consument en Geldzaken tegen Spaarbeleg (Aegon) over het SprintPlan. Lijkt me ook een mooi moment om eindelijk eens een uitgebreid artikel te wijden aan deze SprintPlan-affaire. 100.000 gedupeerden (zoveel contracten sloot Spaarbeleg af) hebben hier recht op !

Ons geld terug!
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:31

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door Ons geld terug! »

Aan Piet en medestrijders, ik zal kijken wat ik zo al heb liggen maar
wij zijn zelfs zonder deze feiten toch gewoonweg BEDROGEN door een van Nederlands bekenste verzekeringsmaatschappijen!
Ze spraken van "wij hebben beleggingsexperts" wow, ik wil die wel eens
zien, geen enkele beschermingsconstruktie terwijl in 2000 al heel erg
duidelijk was dat de beurs iets achteruit ging, AEGON, jullie gaan op zeer
vele fronten nat, de schande van de natie!
Wat hebben jullie toch gedaan met ons geld, te weten gemiddeld
110.000 * € 5.445,= (gemiddeld) = € 598.950.000,= wat in hemelsnaam hebben jullie zogenaamd gekocht? Waar zijn de dividentuitkeringen gebleven, immers 1998 / 1999 waren toch gouden jaren, niets is hiervan terug te vinden, zo is er heel veel krom, zo krom dat AEGON slechts het onderspit kan delven, het kan gewoon niet anders!

Graag wil de wereldwijde behaalde rendementen publiceren en die van
AEGON er naast, ik voorspel een wereld van verschil, er klopt helemaal
niets van die club, het is gewoon niet pluis daar!!
En daar liggen miljoenen polissen opgeslagen, ik vrees met grote vrezen!

piet1
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2005 23:22

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door piet1 »

Hoi,
Ik heb onlangs uitgebreid met Walter Devenijn van het AD gesproken.
Aangezien hij zich alleen met "economische en financiele" zaken bezighield is de mens erbij ingeschoten. Ik heb alle artikelen die Walter heeft geschreven wel van hem gekregen: het zijn puur zakelijke verslagen waar je verder weinig mee opschiet.
Walter is trouwens overgeplaatst naar een andere afdeling en schrijft nu over andere onderwerpen. Wie hem vervangt weet ik niet.
Het is natuurlijk altijd mogelijk je verhaal bij welke krant dan ook te doen.
Het Rotterdams Dagblad heeft regelmatig verhalen rondom "mensen"
Vraag maar eens naar Hans Soeters, hij is een expert op dat gebied en wil graag schrijven.

Ik dring voortdurend aan op het zoeken van de publiciteit aangezien Aegon dat nou juist niet wil. Negatieve publiciteit via de massamedia hebben een omgekeerd effect als die van sappige reclameboodschaapen zoals uit het verleden van Sprintplan: Misschien maakt u wel te veel winst ! :twisted: ( stond in de aanmeldingsbrief!)

Verhalen van mensen spreken dus meer aan dan persverslagen op pagina 15.

Neem dus contact op met jouw krant, kabelkrant, regionaal weekblad, etc. etc.

Vraag 1: Wie heeft al schriftelijke vragen gesteld over dividentuitkeringen, beleggingsportefeuille e.d aan Aegon en heeft daar ook reactie op gehad?

vraag 2: Hoe heet de algemeen directeur van Aegon?

Piet1

Ons geld terug!
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:31

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door Ons geld terug! »

AEGON, denk niet dat het hier bij blijft, denk niet arrogant over de 110.000 door jullie bedonderde hardwerkende personen met veelal opgroeiende kinderen, wij gaan door met acties!
Zo lang dat de ondergang van AEGON een feit is / of dat jullie alle gedupeerden schadeloos stellen, binnenkort gaan we in de VS eens wat
vragen stellen over Transamerica en ook Tsjechie gaan wij eens informeren over AEGON, eens kijken of het arrogantiepeil flink omlaag
kan!
En ook AEGON, blijf de kranten in de gaten houden!

WAT AEGON, ZIJN JULLIE ONGELOFELIJK STOM BEZIG!!

jurist
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jul 2005 22:33

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door jurist »

ik wil het dagblad wel te woord staan.
Ken clienten die in het noorden wonen.

Dus het dagblad kan mij mailen.


kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door kippie »

is er nog iemand geinterviewd?

___jp
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2005 22:57

Re: "dagblad van het noorden" zoekt gedupeerden

Ongelezen bericht door ___jp »

Hallo allemaal,

Waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger voor het DVHN.

Groetjes

P.S. je kunt me ook mailen op [email protected]

Gesloten