LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DIVIDEND AANDELEN AEGON SPRINTPLAN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

DIVIDEND AANDELEN AEGON SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door singsing »

Graag reacties uit de samenleving hoe en waar de zogenaamde dividend
uitkeringen zijn gebleven, heeft iemand daar iets van gemerkt? Ik niet, de SingSing-stam ook niet, wie wel?
De AEGON-BELEGGINGSEXPERTS (pppftttt) kunnen dat toch wel becijferen
en dat op deze site kenbaar maken, of zelfs aangeven welke zogenaamde aandelen ze hebben aangekocht, het antwoord is helemaal nix, we zijn op een schandalige manier besodemieterd door
AEGON!!!!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!!

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: DIVIDEND AANDELEN AEGON SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door peewee »

De participaties (=aandelen) Aegon Garantiefonds waarin het SprintPlan belegt, leveren in het geheel geen dividend op (ook niet voor Aegon). Die participaties zijn geen echte aandelen in bedrijven (zoals het aandeel Unilever of Koninklijke Olie), maar een soort fictieve waardepapieren die een weerspiegeling vormen van de waarde van de Europese, Amerikaansen en Japanse beursindexen (=indices).
Dat er geen relatie is met een echte koerswaarde van onderliggende aandelen, blijkt ook uit het feit dat de (begin)waarde van zo'n participatie van ieder SprintPlan contract (ongeacht de startdatum) steeds 10 gulden of euro.4,54 was. In 1998 toen de aandelenkoersen nog hoog stonden en verder stegen was de startkoers van een participatie 10 gulden en hetzelfde gold ook voor een deelnemer die in 2001 (toen de aandelenkoersen al flink gekelderd waren) aan de start van zijn SprintPlan-contract begon. Kortom, die koersen van Aegon Garantiefonds zijn gewoon fake.

Ons geld terug!
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 aug 2005 12:31

Re: DIVIDEND AANDELEN AEGON SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door Ons geld terug! »

Dat is ook precies wat ik bedoel, gemanipuleerde koersen waarvan de
basis louter en alleen uit lucht en onzin bestaat!
Steeds vaker vraag ik me af waar AEGON dat MEEUS van hebben betaald, het zal toch door ons niet betaald zijn? Het heeft zich allemaal in de Sprintplan-periode voorgedaan! Ook zo geniepig, al 4 jaar geheim gehouden, kom op zeg, wat is dit voor een vertoning!

Peewee, waarom post ook jij niet op dft??

Gesloten