LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELLUUUUUP! Legio / Dexia..

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Lange
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 dec 2003 14:09

HELLUUUUUP! Legio / Dexia..

Ongelezen bericht door Lange »

:( Heb zojuist de tweede acceptgiro mogen ontvangen van ruim € 20000,= die ik nog moet afbetalen! Hierna volgt volgens Dexia het bekende verhaal van de deurwaarde. WAt kan ik nog doen, ik ben wel lid van de stichting Leaseverlies en Eegaverlies?

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: HELLUUUUUP! Legio / Dexia..

Ongelezen bericht door Annet »

Neem contact op met een advocaat. Een eerste advies is toch meestal wel gratis. Gezien de (gunstige) ontwikkellingen zou ik niet te betalen. Ik doe het ook niet meer. Ik moet maandtermijnen betalen van 476 euro per maand. Niet te doen met een inkomen onder modaal.
Laat je niet bang maken. Kijk je ook steeds bij Legio Lease op het forum? Daar vind je misschien ook informatie waar je wat aan hebt.

Annet

Gast

Re: HELLUUUUUP! Legio / Dexia..

Ongelezen bericht door Gast »

Forum PAYBACK

Om mee te doen aan het forum hoeft u geen lid te zijn van de vereniging PAYBACK. U dient alleen een alias met wachtwoord op te geven in het Forum programma om mee te kunnen doen met de discussies. Deze registratie staat los van het lidmaatschap van de vereniging PAYBACK.

- Communicatie en informatie
• PAYBACK zal alle vragen zo snel mogelijk via E-mail, internet of persoonlijk beantwoorden
• Ook zullen we je via deze site op de hoogte houden van de vorderingen en de stappen die gezet gaan worden
• Het is belangrijk om veel gedupeerden te mobiliseren. Geef aan zoveel mogelijk vrienden en kennissen ons adres door en probeer anderen ook te motiveren om mee te doen (bijvoorbeeld via het forum op de site van TROSRADAR)
• Heb je ideeën, aanvullingen over acties, neem dan contact met ons op via het Actie Comité

• Heb je andere vragen, neem dan contact op via [email protected]

Gesloten