LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
hans pijfers
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2004 02:19

is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door hans pijfers »

ik heb bijna 5jaar bij sprintplan gespaart en nu zeggen ze dat ik alles
kwijt ben en dat ik alleen maar de rente hab betaald.
maar ik ben niet bij spaarbeleg gegaan om risico te lopen maar om
gewoon een spaar centje te hebben.
ze hebben mij gewoon beduveld.
als iemand iets weet graag een reaktie.

vr.gr.hans :cry:

Gretha

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door Gretha »

Hans, om te beginnen moet je een brief naar Spaarbeleg sturen om te protesteren tegen de hele gang van zaken en hen verantwoordelijk stellen voor de geleden verliezen.
Je kunt een advocaat raadplegen of je aansluiten bij de stichting Gesp voor een collectieve procedure.
www.stichting-gesp.nl

Veel succes.

Gast

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door Gast »

als je een spaarcentje wilde hebben, waarom heb je het dan niet bij spaarbeleg op een spaarrekening gezet?

Gast

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg meneer of mevrouw gast,

Doe niet zo flauw.
Er is daar iemand die er net achter komt dat ie zijn centen kwijt is.
Moet je dan echt zo flauw reageren?

Laten we netjes blijven naar elkaar toe!

Gast

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door Gast »

je mag het flauw vinden, maar het is wel een serieuze vraag. en ik heb nog geen antwoord gezien.

groeten,
mevrouw gast

sjoerd2002

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door sjoerd2002 »

Vele tussenpersonen hebben ook met sprintplan hele rooskleurige verhalen gehouden en nooit iets verteld over de risico's. Velen hadden inderdaad de indruk dat het om een spaarvorm ging en dat er geen risico's aan verbonden waren.
Er zijn ook in Nederland nog veel mensen, die te goeder trouw zijn en geloven wat een vriendelijke mijnheer of nmevrouw vertelt. Zeker, als er een mooi drukwerkje getoond wordt van een gerenommeerd bedrijf.
Ooit is er bij mij ook zo'n vlerk binnen geweest. Hij beweerde de meest vreselijke onzin. als ik hem had geloofd, had ik alle eerder afgesloten contracten beëindigd en een nieuw product bij hem afgesloten. Als ik dat had gedaan, had ik schade geleden, omdat ik weinig van mijn eerderingelegde geld terug gezien zou hebben en ik zou met iets in handen gezeten hebben, waaraan ik nog jaren had moeten betalen voor iets wat waardeloos zou zijn geworden.
Aegon heb ik op de hoogte gesteld, maar heeft nooit greageerd. De man heeft in onze omgeving vele slachtoffers gemaakt.

Wendy
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 dec 2003 16:38

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door Wendy »

sorry Hans, maar ik denk dat er weinig hoop meer is dat je ooit je centjes terug ziet..... :(

gisteren het bericht op het journaal gehoord dat Aegon 16% winst heeft behaald..... van onze centen dus :twisted: :x :(

pck

Re: is er nog hoop op mijn gespaarde geld terug te krijgen

Ongelezen bericht door pck »

Als je zelf niet gaat procederen is aansluiten bij een vereniging/stichting het minste wat je kunt doen.
De stichting Gesp is bezig met het opstarten van een collectieve procedure. Hoe de rechter gaat oordelen zal de tijd leren.
Als je niets doet weet je in ieder geval zeker dat je je geld nooit meer terug ziet.

Groet, Ad

Gesloten