LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koersplan en rendementplan wat te doen?????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Birgitte70

Koersplan en rendementplan wat te doen?????

Ongelezen bericht door Birgitte70 »

Vraag 1.

Graag wil ik advies wat te doen. 1 maart 1995 heb ik een koersplan afgesloten. Deze heb ik per 16 maart 2001 premievrij gemaakt. Wat kan ik doen met de waarde die ik opgebouwd heb?????? Polis heeft een termijn van 20 jaar , einddatum 1 maart 2015.

Vraag 2.

Op 1 mei 2001 heb ik een rendementplan basis afgesloten. einddatum 30-04-2031. Inleg e 45,38 per maand. Wat moet ik doen????
Heeft het nog wel zin om hiermee door te gaan???

Graag advies zodat ik snel kan ingrijpen.

vriendelijke groet,
Birgitte70

Naar boven

santygo

Re: Koersplan en rendementplan wat te doen?????

Ongelezen bericht door santygo »

Birgitte70,
als eerste; Je reageert op de verkeerde manier, ik bedoel, je klikt op "nieuw onderwerp". Daarmee maak je steeds en nieuwe thread aan en dat maakt het geheel niet overzichtelijker. Je moet om te reageren klikken op "reageer", helemaal rechtsonder in beeld, alleen dan blijf je in de zelfde thread.
als tweede: Doorgaan of stoppen bij Spaarbeleg ( Aegon ) moet iedereen voor zich zelf bepalen, mijn strategie is gewoon al je geld weghalen bij Spaarbeleg en Aegon en dan goed nadenken wat je er mee gaat doen. Bij die club blijven kost alleen maar geld.

Gr. René

Radar
Site Admin

Re: Koersplan en rendementplan wat te doen?????

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten