LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koersplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
gast500

Re: koersplan

Ongelezen bericht door gast500 »

Het is allemaal zooi. Bij spaarbeleg, Legio Lease.
Wie worden er beter van?
Niet de klanten.
Ook koersplan gehad bij Spaarbeleg na 12 jaar afgekocht, want wat het opleverde was bedroevend.
Minder terugontvangen dan ingelegd.
Daar "spaar" je jaren voor.

Pardon

Re: koersplan

Ongelezen bericht door Pardon »

Hoe kom ik erachter wat de waarde nu is van mijn koersplan-rekening?

SpaarLEUGEN

Re: koersplan

Ongelezen bericht door SpaarLEUGEN »

Pardon,

Gewoon een briefje naar Spaarbeleg met het adres wat Santygo gaf en je certificaatnummer erbij.
Je kunt ook gewoon mailen naar Spaarbeleg.
Zie www.Spaarbeleg.nl onder contact.

Met vriendelijke groet,

SpaarLEUGEN

Kijk ook eens op het draadje Koersplan/Spaarbeleg, ergernis over jaaroverzichten.

walter

Re: koersplan

Ongelezen bericht door walter »

Ga naar de site van Spaarbeleg: http://www.spaarbeleg.nl/

Log IN en bekijk stand Koersplan. Heb je dat niet: bel op en vraag stand Koersplan. En koop af......klaar, (en ga niet wakker liggen van de kleine boete en dat je inleg minder is dan NU bij afkopen, want daar verander je toch niets aan. Alleen als je niet afkoopt dan moet je nog maanden lang betalen en je opbrengst is nog minder) Dus................en snel, (en niet premievrij maken!! Want dan laat je het geld alsnog bij hun staan en komen er weer kosten overheen... gaat ook om eer, WEGWEZEN DAAR........Gr Walter

rigby

Re: koersplan

Ongelezen bericht door rigby »

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie adviezen. Ook ik heb/had 4 koersplannen voor de kinderen afgesloten. Vandaag (aangetekend) heb ik de afkoop geregeld.
Ik heb met belangstelling jullie adviezen gevolgd en (denkelijk) de juiste beslissing genomen!

Groet,

Jolanda

Robert Jan Keiman

Re: koersplan

Ongelezen bericht door Robert Jan Keiman »

Goeie keuze gemaakt

3 hoeraatjes voor Jolanda.

RJ

Gast

Re: koersplan

Ongelezen bericht door Gast »

Goed gedaan Jolanda....mooi,

Vergeet het verlies en maak een nieuwe start en dat leeft heel wat beter, Gr Walter

Gesloten